Är du flytande i norska? Klarna söker kundservicemedarbetare!
Teleperformance Nordic Stockholm / Butikssäljarjobb / Stockholm
2016-11-15
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Är du flytande i norska? Klarna söker kundservicemedarbetare!" (publicerad 2018-09-03) ⬅️
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Teleperformance Nordic Stockholm i Stockholm,
Göteborg eller i
hela Sverige Teleperformance är världens ledande leverantör av outsourcing CRM och kundservice. Vi erbjuder överlägsna resultat i att hantera företags kundservice och teknisk support. Teleperformance grundades i Paris, Frankrike 1978 och är ett globalt företag med en närvaro i 65 länder med mer än 190.000 anställda på 311 kundservicecenter. Som en del av Teleperformance-gruppen består
Teleperformance Nordic AB av 7 kontor i Norden med 1500 anställda. För mer info besök
www.teleperformance.com ,
www.teleperformancecareer.com .
Tycker du om att hjälpa kunder och ge högklassig service? Vill du jobba med kundservice på ett ledande e-handelsföretag? Kan du flytande norska? Teleperformance erbjuder dig en spännande möjlighet att arbeta för ett projekt med möjlighet till både utveckling och stora kontaktytor.
Om projektet
Teleperformance Stockholm arbetar i dagsläget med 7 olika kundserviceprojekt. Ett av dessa projekt är Klarna som tillhandahåller enklare och tryggare betallösningar för kunder som handlar via nätet. Din främsta uppgift i arbetet är att lösa kundens problem via telefon, mejl och chatt.
Hur ser din arbetsdag som kundservicemedarbetare ut?
Du svarar på fakturafrågor, varuförsändelser och leveranser från norska kunder. Därför måste du ha flytande kunskaper i norska språket. Utöver att svara på frågor i telefon arbetar vi även via chatt och mail för att supportera kunderna. I rollen som kundservicemedarbetare ligger fokus på att ge kunden en så bra upplevelse som möjligt på kort tid och det är där din förmåga att ge det lilla extra spelar in. För att vara bekväm i rollen är det positivt att vara serviceminded samt ha en vilja att hjälpa och förmåga att förklara lösningar på olika nivåer. Du kommer att få ta del av tävlingar som morot att göra det lilla extra. Du får självklart en gedigen utbildning kring de olika produktområdena för att kunna svara på kundernas frågor på bästa sätt. Du arbetar i nära samarbete med kollegor där alla hjälper alla. Vi har erfarna coacher och teamledare på plats för att underlätta ditt arbete och finnas till hjälp för att både svara på frågor och stötta i arbetet. Du sitter i ett öppet kontorslandskap i nybyggda och fräscha lokaler beläget i centrala Stockholm. Du arbetar heltid på rullande schema. Öppettiderna för norska kundservicen är vardagar 8-17. Det är en tillsvidareanställning som startar med 6 månaders provanställning.
Vem trivs här?
För att trivas här tror vi att du har en mycket god pedagogisk förmåga, är flytande i norska samt uppskattar att arbeta självständigt och kommer med egna initiativ. Du har en positiv inställning och är prestationsorienterad. Vidare är du noggrann och har ett stort kundfokus. Du drivs av att arbeta i ett högt tempo och har en hög ambitonsnivå. Du trivs i en snabb, ung organisation som ständigt växer och du vill ha roligt på jobbet!
Vad erbjuder vi?
Teleperformance är världsledande inom vår bransch och här har du möjligheten att knyta värdefulla kontakter med många välkända varumärken och företag. Varje år genomför vi interna traniee program där du som är intresserad av ledarskap och utveckling har möjlighet att söka en plats. Vi är cirka 700 anställda på Teleperformance i Stockholm och här är gemenskapen central. Vi har förmåner som friskvårdsbidrag och rikskortet och varje år arrangerar vi fotbollsturneringar och sommar-/julfester med mera för att det ska vara roligt att gå till jobbet!
Är du intresserad - sök idag?
Urval sker löpande och därför är det viktigt att vi får din ansökan så fort som möjligt! Om du har en intressant profil för tjänsten kommer vi att kontakta dig på telefon.
Varaktighet, arbetstid
100%. Tillträde: november/december tillsvidareanställning
Publiceringsdatum2016-11-15ErsättningFast månadslön + bonus
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-12-27
Ange följande referens när du ansöker: 2016/158
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktLouise Hamilton 0702212276
FöretagTeleperformance Nordic Stockholm
AdressTeleperformance Nordic Stockholm
St Eriksgatan 115
11385 Stockholm
KontorsadressSt Eriksgatan 115
Jobbnummer 3162813
Observera att sista ansökningsdag har passerat.