Är du flexibel och vill arbeta för attraktiva varumärken?

Magna AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Magna AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Huddinge eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2016-07-04

Dina arbetsuppgifter
Marknaden är glödhet och vi får många förfrågningar från våra kunder. Det handlar både om kortare månadslånga uppdrag till länge rekryteringslösningar inom bland annat administration, HR, kundtjänst, ekonomi och reception. Då uppgifterna kan variera är det viktigt att du är prestigelös och förstår vikten av att alla uppgifter utförs korrekt. Som person bör du tycka om att engagera dig och att hitta de bästa lösningarna.

Vanligt förekommanade arbetsuppgifter är:

• Generell administration
• Ta hand om inköp av kontorsmaterial
• Fakturahantering
• Registrering av dokument
• Övrigt förekommande kontorsgöromål
• Reception
• Rekrytering
• HR-frågor
• Ekonomi

Kundföretaget

Våra kunder finns runt om i Stockholm City med omnejd.

Profil
Som person bör du tycka om att engagera dig och att hitta de bästa lösningarna. Du har mycket goda kunskaper i svenska och engelska i så väl tal som skrift. Vidare har du god datorvana och har goda färdigheter i Officepaketet. Du är nyfiken, social, driven och har ett prestigelöst arbetssätt. Du har en god förmåga att arbeta med flera olika uppgifter och samtidigt hålla ett högt tempo, därför är det viktigt att du kan arbeta snabbt och nogrannt på samma gång. Vi ser gärna att du har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter.

Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Ansök viai annonsen. Har du frågor vänligen kontakta ansvarig Sandra Erdös via sandra.erdos@magna.se OBS! Vi tar inte emot några ansökningar via mail.

Vårt företag

Vi är en samarbetspartner som hjälper företag att utveckla, utmana och förbättra organisationer inom bemanningslösningar och rekryteringsuppdrag. Vi hjälper våra kunder med allt ifrån juniora tjänster till chefs- och specialistroller. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Handel & Logistik, Industri.

Vi önskar en blandad arbetsstyrka och välkomnar mångfald och sökande oberoende av t ex funktionshinder, kön, etnicitet, ålder och sexuell läggning.
Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar och tjänstepension.

Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta till vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-08-31
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 6823
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Sandra Erdös 08-501 685 18 sandra.erdos@magna.se

Företag
Magna AB

Adress
Magna AB
Industrigatan 4A
11246 Stockholm

Kontorsadress
Industrigatan 4A, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2939305

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Magna AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Magna AB: