Är du en problemlösande undersköterska som gillar att planera?

Personstöd Mälardalen AB / Apotekarjobb / Västerås
2019-05-16
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Är du en problemlösande undersköterska som gillar att planera?" (publicerad 2020-01-14) ⬅️


Visa alla apotekarjobb i Västerås, Hallstahammar, Surahammar, Eskilstuna, Enköping eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Personstöd Mälardalen AB i Västerås, Hallstahammar, Enköping, Sala, Stockholm eller i hela Sverige

Personstöd Hemtjänst utför insatser hemma hos kunder över hela Västerås och har 7 olika lokaler där vår hemtjänstpersonal kan utgå från.

Vi har idag sju fantastiska samordnare och de behöver bli fler. Våra samordnare arbetar delvis inne på kontoret och delvis ute hos kund.

Som samordnare har du nära samarbete med kollegor och enhetschef för att se till att våra kunder får sina insatser utförda på ett bra sätt. I din roll har du kontakt med kunder, anhöriga och närstående, medarbetare, biståndshandläggare, hemsjukvård, sjukvård samt med olika myndigheter. Vidare har du regelbundna kontakter med ekonomiavdelningen gällande redovisning av personalens arbetstider med mera. Dessutom sköter du schemaläggning och tidsrapportering av utförda insatser till Västerås stad. Vi använder mobil omsorg från Joliv AB.

Har du ambitionen att medverka till att din arbetsgivare blir den bästa leverantören inom hemtjänst? Vill du göra skillnad för Västerås äldre och öka deras livskvalité? Vill du genom ditt ledarskap stötta andra i att växa som medarbetare och kollega? I så fall ska du söka den här tjänsten!

Vad krävs?
För att trivas i rollen som samordnare måste du vara serviceinriktad, effektiv och noggrann. Du har en god organisations- och planeringsförmåga och gillar när bitarna faller på plats. Som person är du lösningsfokuserad och föredrar att den ena dagen inte är den andra lik. Dessutom är du kommunikativ, drivs av utmaningar och är utvecklingsbenägen.

Om du har tidigare erfarenhet av arbete inom hemtjänsten, så har du större insikt i hur den bästa planeringen bör se ut för att både kunder och personal skall bli nöjda.

Vi tror att du har en stor fördel av att vara utbildad undersköterska eller har annan likvärdig utbildning/erfarenhet. Det viktigaste är dock din personlighet!

Intresserad?
Tveka inte! Skicka in en ansökan och berätta varför du är rätt person för den här tjänsten.


Vill du också vara en del av ett växande företag som ser ljust på framtiden med många möjligheter?

Om du är en person som verkligen vill arbeta med människor i deras föränderliga vardag, efter deras behov och förutsättningar. Har du relevant erfarenhet, utbildning och självklart är lyhörd och ger ett bra bemötande mot både kunder och medarbetare? Då kommer du trivas hos oss!

Personstöd är ett lokalt familjeägt företag med ca 400 medarbetare, som tillhandahåller vård, omsorg, personlig assistans och servicetjänster till både privatpersoner och företag, inom både offentlig och privat verksamhet. Vår gemensamma värdegrund vilar på ledorden Kvalitet, Trygghet, Omtanke.

All vår verksamhet präglas av det personliga mötet där servicen anpassas till individens förutsättningar och önskemål. Vi arbetar ständigt med att vara en professionell och förtroendegivande leverantör och arbetsgivare.

Publiceringsdatum
2019-05-16

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-05-28
Ange följande referens när du ansöker: Samordnare till hemtjänsten

Företag
Personstöd Mälardalen AB

Adress
Personstöd Mälardalen AB
Hörntorpsvägen 2
72471 Västerås

Kontorsadress
Hörntorpsvägen 2 Ingång 73

Jobbnummer
4792292

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Personstöd Mälardalen AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Personstöd Mälardalen AB: