Är du en outstanding receptionist och ekonomiassistent?
Workshop International Sweden AB / Receptionistjobb / Stockholm
2019-01-23
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Är du en outstanding receptionist och ekonomiassistent?" (publicerad 2020-04-14) ⬅️
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Workshop International Sweden AB i Stockholm,
Järfälla,
Täby,
Sigtuna,
Uppsala eller i
hela Sverige WorkShop - The retail agency är Nordens största och ledande retailbyrå. Vi hjälper några av världens största varumärken ge sina konsumenter en shoppingupplevelse i världsklass genom att erbjuda strategiska, kreativa och taktiska sälj- och marknadsföringstjänster. Vi finns i samtliga nordiska länder samt Benelux. Vi är cirka 250 anställda, omsätter cirka 250 miljoner och är utsedda till Gassell företag flera år. Vi har en stark och driven kultur som präglas av kamratskap och mångfald.
WorkShop söker dig som älskar service och har erfarenhet av enklare ekonomisk administration.
Som receptionist hos oss har du ett stort ansvar i att ge alla som besöker oss en kundupplevelse i världsklass, såväl i det personliga mötet som i totalupplevelsen av vårt kontor. Utöver detta kommer du att vara en del av vårt ekonomiteam och arbeta med enklare ekonomisk administration.
I arbetsuppgifterna ingår även ansvar för flera av våra leverantörskontakter, telefoni, viss IT hantering, fakturahantering, nycklar och säkerhet. Vid sidan av receptionen och ekonomiadministrationen skapar du en hög trivselfaktor på kontoret, du ansvarar för våra konferenslokaler, personalutrymmen samt assisterar vid förberedelse av möten och event.
Som person är du ett socialt geni som sprider energi till din omgivning. Du är proaktiv, initiativrik och trivs att arbeta självständigt. Självklart älskar du service och förstår att det är de små skillnaderna som avgör. Du är inte rädd för att ta i där det behövs, gillar att hålla ordning och att få saker gjorda.
Vi söker dig som:
• Har erfarenhet från serviceyrke
• Har erfarenhet av enklare ekonomiadministration
• Har erfarenhet av Marathon eller liknande ekonomisystem är meriterande
• Är kommunikativ, omtänksam och lyhörd
• Är ambitiös, prestigelös och har förmågan att leverera det lilla extra
• Älskar att hålla rent och snyggt, och har ett öga för inredning
• Har mycket goda kunskaper i engelska och Microsoft Office
Vi erbjuder dig ett roligt och fartfyllt arbete på ett inspirerande och växande företag. Varmt välkommen med din ansökan!
Start: Enligt överenskommelse.
Placering: Vi sitter i ljusa fräscha lokaler mitt i Östermalm.
Anställning: Heltid, tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning.
Vi håller intervjuer löpande så vänta inte med din ansökan. Sista ansökningsdag är onsdagen 6 februari. Ansökan sker via hemsidan, vi tar inte emot ansökningar via mail.
Läs mer om oss och vårt företag på
www.work-shop.com och följ oss gärna på sociala medier!
Facebook och LinkedIn: WorkShop The Retail Agency. Instagram: @workshopretail
Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat
Publiceringsdatum2019-01-23ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-02-06
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJennifer Konac (Timurtas), Talent Acquisition Manager & HR
jennifer.konac@work-shop.comFöretagWorkshop International Sweden AB
AdressWorkshop International Sweden AB
Grev Turegatan 19
11438 Stockholm
KontorsadressGrev Turegatan 19
Jobbnummer 4572192
Observera att sista ansökningsdag har passerat.