Är du en duktig och erfaren administratör?

Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Nu behöver vi omgående en administratör för ett kortare uthyrningsuppdrag till en av våra kunder inom försäkringsbranschen i Stockholmsområdet.

Publiceringsdatum
2011-02-10

Arbetsuppgifter
Vår kund är ett större försäkringsbolag och arbetsplatsen är belägen centralt i Stockholm. I det dagliga arbetet kommer du att få arbeta med administration på olika sätt; dels skall ett större företagsevent förberedas som kräver en hel del administration, dels sker arbete med intygsskrivning etc.

Erfarenheter
Vi söker dig som har genomgått gymnasieutbildning, har lång erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter och trivs bra i rollen som administratör. Du är en van användare av MS Officepaket, behärskar svenska språket i både tal och skrift samt har goda kunskaper i engelska.

Dina personliga egenskaper
Vi sätter stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi söker dig som är social och framåt samt har en god förmåga att samarbeta med andra. Vidare är du ansvarsfull, noggrann och bra på att arbeta effektivt och strukturerat.
För att arbeta som konsult bör du vara positiv, flexibel och kontaktskapande. Du har stor personlig mognad och en hög känsla för service. Du har lätt att lära känna såväl nya rutiner som människor och får i gengäld en vardag som utvecklar och stimulerar dig.
Vad erbjuder vi?
Du blir anställd som konsult i Adecco Sweden. Uppdraget är på heltid, startar omgående och är tänkt att pågå c:a tre månader framåt.
Beroende på vad du vill och kan ger vi dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden. Konsultrollen kommer att ge dig många nya erfarenheter, spännande inblickar i olika verkligheter och ett ständigt växande kontaktnät.
Vi tycker att det är viktigt att våra medarbetare mår bra och vi bidrar till detta bl.a. genom friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. Du omfattas även av försäkringar och har tillgång till företagshälsovård.
Adecco Office & HR förmedlar VD-sekreterare, administrativa chefer, HR-specialister, personalchefer m.fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora multinationella koncernerna, men också många av de mindre innovativa företagen. Mer information om Adecco finns på www.adecco.se
Är du intresserad?
Du är välkommen att ansöka så snart som möjligt. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.se och ansöker därifrån eller gonom att klicka på länken nedan:
http://www.adecco.se/pages/jobad.aspx?adid=1273511
Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Rekryteringsansvarig Marie-Louise Bååth på tel: 08-598 982 61 eller marie-louise.baath@adecco.se
Välkommen att söka!

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 3 - 6 månader
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Företag
Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm

Adress
Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm
Box 12127
10224 Stockholm

Kontorsadress
Kungsgatan 60
Stockholm

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-100 500

Jobbnummer
847035

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm: