Är du en duktig inköpsassistent/administratör?

OnePartnerGroup Mälardalen AB / Kontorsjobb / Strängnäs
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Strängnäs, Knivsta, Enköping, Eskilstuna, Nykvarn eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos OnePartnerGroup Mälardalen AB i Strängnäs, Enköping, Eskilstuna, Västerås, Södertälje eller i hela Sverige

Nu söker vi en inköpsassistent/administratör till en stor uppdragsgivare i Eskilstuna!



Dina arbetsuppgifter
I den här tjänsten kommer du i huvudsak att delta i arbetet med direktupphandlingar, granska ansökningar som del av större upphandlingar samt administrera förlängningar och prisjusteringar av avtal.

Dina arbetsuppgifter:

• Anbudsförfrågningar till leverantörer
• Granska ansökningar enligt förutbestämda mallar
• Hantera kontakter med verksamhet och leverantörer via telefon och mail
• Upprätta kontrakt utifrån mallar
• Arbeta med dokumentation

Initialt kommer arbetet mestadels bestå av direktupphandlingar och granskning av ansökningar. Varefter tillkommer andra arbetsuppgifter. Mycket av arbetet sker i det webbaserade upphandlingssystemet Tendsign.

Allt arbete utförs i samarbete med och stöd av ansvarig strategisk inköpare, och du kommer att arbeta på en mycket trevlig arbetsplats i centrala Eskilstuna med ett öppet och mottagande förhållningssätt.

Du kommer att bli anställd av oss på OnePartnerGroup och uthyrd till uppdragsgivaren. Uppdraget är på heltid och beräknas pågå i 3 på månader med mycket stor chans till förlängning.

Din profil
För att lyckas i den här rollen är du en noggrann och effektiv administratör med förmåga att arbeta självständigt. Du har:

• Gymnasieexamen
• Utbildning inom inköp eller offentlig upphandling är meriterande

Önskade kunskaper och erfarenheter:

• Offentlig förvaltning
• Inköp
• Goda IT-kunskaper i vanligt förekommande system såsom exempelvis Officepaketet (MS Word och MS Excel) samt vana att arbeta med Internet och webbaserade system. Om du har erfarenhet av arbete i upphandlingssystemet Tendsign så är det mycket meriterande.

Stämmer detta väl in på dig? Tveka inte på att söka tjänsten redan idag då vi löpande kallar till intervjuer och tillträde för tjänsten är omgående!

Om vårt företag
OnePartnerGroup är en svenskägd koncern. Vare sig du behöver hjälp med rekrytering, bemanning, funktionslösningar, omställning, utbildning eller HR kan du som kund hos oss räkna med att vi gör allt för att vara snabba och lätta att arbeta med, utan att tumma på vår professionalitet. Vi är helt sonika en komplett leverantör av kompetens inom både yrkesarbetar- och tjänstemannasektorn. Vi är med våra 1 500 medarbetare hittills verksamma på ett 30-tal orter, från Östersund i norr till Karlskrona i söder. Med hjälp av vår stora lokala kännedom, engagemang och erfarenhet strävar vi alltid efter att vara den lokalaste samarbetspartnern. Besök oss gärna på www.onepartnergroup.se

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, 3-6 månader

Publiceringsdatum
2017-10-05

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-10-22
Ange följande referens när du ansöker: 5258
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Elena Hallin elena.hallin@onepartnergroup.se

Företag
OnePartnerGroup Mälardalen AB

Adress
OnePartnerGroup Mälardalen AB
Mogölsvägen 4
55593 JÖNKÖPING

Kontorsadress
Mogölsvägen 4

Jobbnummer
3734510

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från OnePartnerGroup Mälardalen AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos OnePartnerGroup Mälardalen AB: