Är du en driftig All Round Assistent?
Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Nu behöver vi på Adecco Office & HR en assistent för ett längre konsultuppdrag till en av våra stora kunder i Upplands Väsby med start i början av mars! Uppdraget kommer att innebära inslag av marknadsaktiviteter i SAP-miljö.
Publiceringsdatum2011-03-03ArbetsuppgifterI egenskap av assistent kommer du i huvudsak att assistera din avdelning med olika uppgifter så som rese-, mötes- och lokalbokningar. Du beställer bud, passar telefonen och ansvarar för det mesta kontorsrelaterade administrativa uppgifterna. En del av arbetet är systemrelaterade uppgifter (SAP) och du är med i olika felsökningsprocesser. Att introducera nyanställda inklusive systemupplägg hör också till dina sysslor. En annan del av arbetet är marknadsorienterat. Beställa prover, hålla ordning på marknadsförrådet samt vara delaktig i olika event och demonstrationer som förekommer.
Dina personliga egenskaperVi ser dig som en person som trivs med varierande arbetsuppgifter och bidrar till en bra teamkänsla och en varm arbetsmiljö.
Att vara duktig i SAP är mer ett krav än önskvärt!
ErfarenheterRollen som all round assistent är en ny tjänst på avdelningen och du kommer att prägla det med din unika personlighet. Arbetsgruppen består av 6-7 personer i Sverige och ytterligare några i Danmark & Norge.
Förutom att du är driftig, ansvarstagande, snabb och effektiv tror vi att du har lite erfarenheter på arbetsmarknaden, har skinn på näsan och ett moget tänk.
För att arbeta som konsult bör du vara positiv, flexibel och kontaktskapande. Du har stor personlig mognad och en hög känsla för service. Du har lätt att lära känna såväl nya rutiner som människor och får i gengäld en vardag som utvecklar och stimulerar dig.
Vad erbjuder vi?
Du blir anställd som konsult i Adecco Sweden.
Beroende på vad du vill och kan ger vi dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden. Konsultrollen kommer att ge dig många nya erfarenheter, spännande inblickar i olika verkligheter och ett ständigt växande kontaktnät.
Vi tycker att det är viktigt att våra medarbetare mår bra och vi bidrar till detta bl.a. genom friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. Du omfattas även av försäkringar och har tillgång till företagshälsovård.
Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner. Adecco Office & HR förmedlar VD-sekreterare, administrativa chefer, HR-specialister, personalchefer m.fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora multinationella koncernerna, men också många av de mindre innovativa företagen. Mer information om Adecco finns på
www.adecco.seÄr du intresserad?
Du är välkommen att ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida
www.adecco.se och ansöker därifrån eller genom att klicka på länken nedan:
http://www.adecco.se/pages/jobad.aspx?adid=1289231Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Rekryteringsansvarig Cilla Orban på 08-598 981 54
Välkommen att ansöka!
Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 3 - 6 månader
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duAnsökan kan tyvärr inte göras via e-post.
FöretagAdecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm
AdressAdecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm
Box 12127
10224 Stockholm
KontorsadressKungsgatan 60
Stockholm
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-100 500
Jobbnummer 866625
Observera att sista ansökningsdag har passerat.