Är du den serviceinriktade kontorsassistenten vi söker?
Adecco Sweden AB / Kontorsjobb / Örebro
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Örebro,
Kumla,
Hallsberg,
Nora,
Lindesberg eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Örebro,
Kumla,
Hallsberg,
Nora,
Lindesberg eller i
hela Sverige Vi söker för en kontorsassistent för uthyrningsuppdrag med placering i centrala Örebro. Tjänsten innebär deltid på ca 30 % med arbetstider under kontorstid. Uppdraget beräknas starta 1/9 och pågå ett år, vi rekryterar löpande för denna tjänst.
Hur ser din arbetsdag ut?
Som kontorsassistent består arbetstiden av varierande uppgifter, där enklare administration och koordinering förekommer. Vanliga arbetsuppgifter är att hjälpa till med inskanning, kopiering och att ta emot inkommande telefonsamtal. Andra uppgifter är bland annat att sköta bokningar och förbereda för möten och konferenser, samt att vara kontaktperson gällande städningen på kontoret. Din uppgift som kontorsassistent är att sköta löpande administration i Excel, som berör aktiviteter samt semester för de anställda. Du kommer att ha mycket olika uppgifter som handlar om att serva kontoret och dess personal.
Vem trivs här?
Du som gärna tar egna initiativ och är serviceinriktad kommer att trivas på denna arbetsplats! Du som söker tycker om att ha olika arbetsuppgifter och håller ordning genom struktur. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet från något serviceyrke, administration, koordinering eller som kontorsassistent men det är inte ett krav för att vara aktuell för tjänsten. Du behöver dock ha examensbetyg från gymnasiet och ha grundläggande kunskaper i Excel. Är du öppen och positiv till ditt sätt och samtidigt duktig på att strukturera tycker vi att du ska söka denna tjänst!
Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten kommer att tillsättas löpande under rekryteringsprocessen. Ansökan sker via ansökningsformulär nedan. Bifoga ditt CV där du beskriver din utbildning och erfarenhet samt ett personligt brev där du berättar mer om dig själv och varför du söker arbetet. Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post. Frågor som rör rekryteringsprocessen besvaras av
jessica.fallgren@adecco.se . Sista ansökningsdag är 8/6 men annonsen kan komma att tas bort om tjänsten tillsätts tidigare än sista ansökningsdag.
Vad erbjuder vi?
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.
Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden. Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Deltid Deltid 1/9 -15 - 1/9 -16
Publiceringsdatum2015-05-19ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-06-18
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJessica Fällgren
Jessica.Fallgren@adecco.seFöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
Gustavsviksvägen 7
70230 ÖREBRO
KontorsadressGustavsviksvägen 7
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2299388
Observera att sista ansökningsdag har passerat.