Är du ansvarsfull och vill arbeta med kundsupport?

Proffice Sverige AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Proffice Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Proffice konsulter är specialister. Det är det som har gjort att Proffice är ett av Sveriges största och äldsta bemanningsföretag. Som Profficekonsult har du en trygg anställning med kollektivavtal i ett auktoriserat bemanningsföretag. Du får möjlighet att skaffa dig erfarenhet från olika branscher och företag.
Våra uppdragsgivare ställer höga krav på oss och vi ställer höga krav på våra konsulter. Eftersom du har din dagliga arbetsplats ute hos våra kunder måste du vara skicklig på det du gör, flexibel, självgående och social. Du gillar att ständigt stå inför nya utmaningar och möjligheter. Har du vad som krävs, kan du se fram emot ett stimulerande arbete och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.
För vår kund, Dagens Nyheters räkning, söker vi nu en positiv och serviceinriktad person som vill arbeta med kundsupport. Arbetet som kundsupport innebär huvudsakligen att du arbetar med kundkontakter via telefon, bokning av annonser, löpande uppföljning av försäljning och avtalshantering. Kvalitet, engagemang och målmedvetenhet är viktigt för Dagens Nyheter och företaget drivs av en bra kundrelation. Vi förväntar oss att du snabbt ska lära dig att hantera de olika datasystem för bokning och uppföljning företaget använder, det är därför positivt om du har erfarenhet av att arbeta i affärssystem. Eftersom mycket av kundkontakten sker via telefon, söker vi dig som är skicklig på att skapa goda relationer med bara din röst som redskap. Det mesta samtalen kommer att vara inkommande och viss merförsäljning kommer att ingå i arbetsuppgifterna. Du kommer också att ansvara för den löpande uppföljningen av affärsområdets försäljning, telefontillgänglighet och avtalsutveckling.
Tjänsten innebär ett vikariat till och med 26 augusti 2008 och du blir anställd hos Proffice. Beroende på hur situationen ser ut när vikariatet tar slut kan tjänsten då övergå till anställning hos kunden.
Urval och tillsättning sker löpande. Skynda dig att ansök då tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut!
Du beskrivs troligen av din omgivning som â€?spindeln i nätetâ€? och har en utpräglad servicekänsla.
Du har en hög social och verbal förmåga och har lätt för att få kontakt med nya människor och en vilja att ge såväl interna som externa kunder en mycket god service.
Du är van att ta stort ansvar och är ordningssam och initiativrik.
Du har goda kunskaper i Officepaketet och erfarenhet från att arbeta i affärssystem.
Du talar och skriver engelska obehindrat.

Publiceringsdatum
2008-02-01

Anställningstyp/arbetstider
Tills vidare
Heltid/Deltid
Tillsvidare

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2008-02-08

Kontakt
Rydén, Anna-Karin

Företag
Proffice Sverige AB

Adress
Proffice Sverige AB

Jobbnummer
145694

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Proffice Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Proffice Sverige AB: