Applikationssupport specialist / 2nd line / Basware till Sweco

Bravura Sverige AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!


Publiceringsdatum
2020-12-07

Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att SWECO ör avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och SWECO möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.

Om företaget
Sweco planerar och utformar framtidens samhällen och städer. Resultatet av deras arbete är hållbara byggnader, effektiv infrastruktur och tillgång till el och rent vatten. Sweco har 17 000 medarbetare i Europa och genomför uppdrag i 70 länder varje år. De är Europas ledande konsultföretag inom teknik och arkitektur. I Sverige erbjuder Sweco ett brett utbud av tjänster inom arkitektur, byggkonstruktion, installation, infrastruktur, vatten & miljö, projektledning, energisystem, IT för samhällsutveckling och industri.

Sweco är en av Sveriges mest attraktiva arbetsplatser och är branschbäst när unga ingenjörer rankar sin drömarbetsgivare. Hos dem får du möjlighet att skapa ett hållbart samhälle genom att arbeta i en organisation som tar ansvar och skapar verklighet av visioner. Sweco erbjuder en omväxlande och dynamisk arbetsmiljö med stora möjligheter till teknisk och personlig utveckling. Hos Sweco kan du bidra till att skapa den organisation du vill tillhöra och verka i.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som applikationssupport specialist arbetar du med 2nd line support gentemot ungefär 15 000 användare i en global organisation. Ärendena kommer in genom ticket systemet ServiceNow och dina ärenden är av mer komplex karaktär där ett exempel på ärende kan vara att en funktion i systemet Basware inte fungerar och att avancerad felsökning krävs. Du supporterar användarna i primärt inom Basware men du kommer även lära dig- och supportera andra system som Maconomy och Pagero. Slutligen arbetar du med att testa nya releaser samt uppdatera intern dokumentation.

Du tillhör ett team på sju personer, som tillsammans arbetar med att säkerställa god service gentemot organisationens användare.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Vi tror att du har någon av följande bakgrund:
• Några års erfarenhet från arbete med Basware Purchase to Pay exempelvis som ekonom
• Systemvetenskaplig / IT- utbildning med erfarenhet av att supportera användare inom Basware
• Stort IT-intresse
• Flytande engelska i tal och skrift, svenska är meriterande
• Goda kunskaper i Basware samt i Officepaketet
• Erfarenhet av arbete i Maconomy eller reseräkningssystem är meriterande

I rollen som applikationssupport specialist har du breda kontaktytor internt, i en global organisation och därav ser vi att du som söker är utåtriktad och kommunikativ. Vidare drivs du av att ta dig an och lösa problem samtidigt som att du ger förstklassig service till användare. Slutligen trivs du som person med att få och förvalta ansvar och har en god struktur i ditt arbete.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Kungsholmen, Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: basware, sweco, 2nd line, support, 2ndline support, purchase to pay, IT, engelska, svenska, heltid, Stockholm

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-01-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Jobbnummer
5478331

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: