Application Manager CRM till Åhléns

Åhléns AB / Datajobb / Stockholm
2024-12-20


Visa alla datajobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Åhléns AB i Stockholm, Solna, Danderyd, Täby, Södertälje eller i hela Sverige

Åhléns har sedan start varit i frontlinjen för detaljhandeln med vår kombination av kvalitet och hållbarhet. Vi har en vision om att förstärka betydelsefulla stunder i människors liv och som Sveriges ledande varuhuskedja har vi möjlighet att verkligen göra skillnad. Som Application Manager inom CRM hos oss blir du en nyckelperson i vår affär genom att utveckla och förvalta tjänster, applikationer och processer inom portföljen!

Vi erbjuder

I rollen som Application Manager blir du en del av vårt Operationsteam som ansvarar för Åhléns CRM, loytech- och martechlösningar, supply, POS och ERP. Rollen är både operativ och strategisk där du tillsammans med teamet ansvarar för övervakning och hantering av driftkritiska system inom Åhléns portfölj.

Exempel på arbetsuppgifter:

- Förvalta och utveckla de tjänster, applikationer som ingår i portföljen.

- Vara verksamhetens kontaktperson i dagliga frågor gällande de system som du arbetar med.

- Fungera som support för hantering av incidenter av systemen.

- Medverka i projekt som involverar de olika systemen

Du blir en del av team IT Operations och kommer att samarbeta både med teamet och med stakeholders för de olika systemen inom hela organisationen.
Vem söker vi?

Vi ger dig förtroende och ansvar över ditt arbete med möjligheten att växa i en utvecklande miljö. Till oss tar du med dig:

Till denna roll ser vi även att du har med dig:

- Erfarenhet av en liknande tjänst där du har arbetat med utveckling och systemförvaltning av CRM-system.
- Erfarenhet av Bloomreach och/eller Antavo

- Erfarenhet av logistik, supply och ERP-system är meriterande

I denna roll dyker nya utmaningar upp på daglig basis, därför ser vi att du är initiativtagande och prestigelös med ett stort driv för att hitta lösningar och förbättringar. Du är nyfiken på att lära dig nya saker, är analytisk och har förståelse för verksamhetens behov. Eftersom du kommer att arbeta tvärfunktionellt och ha daglig kontakt med andra funktioner inom organisationen förstår du din delaktighet i Åhléns affär samtidigt som du är kommunikativ och uppskattar att arbeta i team.

Om rekryteringenTjänsten är en tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning. Du är placerad på Åhléns huvudkontor på Dalagatan 100 i centrala Stockholm.

Urval och intervjuer kan komma att ske löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan idag!

Som Application Manager på Åhléns blir du en del av ett passionerat team som drivs av affärsmannaskap och entreprenörskap. Vi ger dig förtroende och möjligheten att växa i en utvecklande miljö. Med det hälsar vi dig varmt välkommen till Åhléns!

Familjeföretaget Åhléns grundades 1899 i Insjön och är idag ett av Sveriges starkaste varumärken, med 47 varuhus i Sverige och e-handel via åhlens.se. Åhléns är den naturliga mötesplatsen, som ger kunden mervärde och inspirerar till nya upptäckter och möten samt erbjuder en engagerande mix av kvalitetsvarumärken inom kläder, inredning, barnartiklar och skönhet. Åhléns omsätter 4,7 miljarder och varje år tar våra ca 3 000 skickliga medarbetare emot 60 miljoner besökare. Åhléns Outlet och Designtorget är dotterbolag.

www.ahlens.se

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2025-06-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Åhléns AB (org.nr 556797-8126), http://www.ahlens.se/

Arbetsplats
Åhléns

Jobbnummer
9074261

Prenumerera på jobb från Åhléns AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Åhléns AB: