Apple-Servicetekniker
We Care and Repair Nordic AB / Elektronikjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla elektronikjobb i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos We Care and Repair Nordic AB i Malmö Your next challenge?
Mitt namn är Pedro de Sousa Pires och jag är platschef på We
Care and Repair (LAN-Master) i Malmö. Vi finns på Gamla
Väster bredvid lilla torg och våra lokaler präglas av en tydlig
karaktär av servicecenter. Det är lätt att hitta hit från centralen
är det ca 300 meter. Är du intresserad av Apples produkter på
ett djupare plan än att bara nyttja dessa har du här en
möjlighet att komma dessa produkter närmare. Nu söker jag
en servicetekniker som är redo att hantera Apples hela iOS
sortiment (iPhone, iPad osv). Våra serviceärenden ankommer
via våra butiker i Skåne, alternativt genom vår egna reception. I
tjänsten kommer du komma i kontakt med människor över disk
och telefon. Då viss bilkörning kan ingå, är B-körkort ett krav.
Your next manager and team
Under april 2016 förvärvades det Apple auktoriserade
servicecentret LAN-Master av Telia Company. Med en
kundnöjdhet på över 90 % och Telias strävan efter att ge sina
kunder den absolut bästa serviceupplevelsen var det naturligt
att förvärva bolaget. Idag är Telia den största leverantören av
telefoni samt Internet i Sverige och vi på We Care & Repair har
ambitionen att tillsammans med Telia skapa en helt ny
serviceupplevelse i vårt mål att bli den nya generationens
teleoperatör. Som en del av detta mål är rekryteringen av just
dig mycket viktig då vår kundnöjdhet är den absolut viktigaste
delen i vårt bolag.
Jag själv har varit med sedan We Care & Repair Nordic AB
grundades och trivs bland alla kompetenta och drivna
medarbetare. Verksamheten präglas av en positiv stämning
samtidigt som vi ser möjligheter och alltid har kundens
upplevelse i fokus. Att få vara en del i ett bolag med en
underbar kultur och närhet till såväl medarbetare som kunder
samtidigt som vi är en del av Telias koncern gör att vi
utvecklas för varje dag som går.
You
För att lyckas i rollen bör du ha ett stort tekniskt intresse, är du
certifierad i Apples produkter är det meriterande.Framförallt
ska du brinna för att leverera bra service till kunden och viljan
att alltid leva upp till kundens förväntan. Eftersom vi jobbar i
nära kontakt med våra kunder krävs mycket goda kunskaper i
både svenska och engelska, kan du fler språk så är det ett
plus. B-körkort är ett krav då viss bilkörning till butiker kan
förekomma. För att bemöta våra kunder på bästa sätt är det
viktigt att vara stresstålig och kunna behålla humöret i alla
situationer. Eftersom kunden alltid är i fokus hos oss ser jag att
du är en person som tycker om att möta människor och är
enkel att ha att göra med. Du är alltså serviceinriktad,
välorganiserad och sätter alltid kunden i fokus. Samtidigt har
du god förmåga till samarbete med dina kollegor. Du är en
flexibel problemlösare som gärna hjälper till där det behövs
och du triggas av att möta nya utmaningar.
Telias värderingar Dare, Care, Simplify är grunden i det vi gör.
För den här rollen lägger jag tonvikten på att du:
Dare to speak up by expressing opinions and concerns
Care for our customers by providing solutions that are adapted
to their needs
Simplify our teamwork by transparent communication, active
collaboration and knowledge sharing
Why?
We 're changing the industry, we 're digitalizing society, we 're
creating the New Generation Telco to bring the world even
closer - on the customers terms.
That 's the next chapter in our story, what 's yours?
Varaktighet, arbetstid
6 månaders provanställning som övergår till en tillsvidareanställning.
Publiceringsdatum2017-01-27ErsättningArbetstid 9-18 (med en timmes lunch)
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-02-28
FöretagWe Care and Repair Nordic AB
AdressWe Care and Repair Nordic AB
21121 MALMÖ
KontorsadressMäster Johansgatan 4 E
Jobbnummer 3286919
Observera att sista ansökningsdag har passerat.