Använd alltid denna!
Hero / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Hero i Stockholm,
Solna,
Danderyd,
Huddinge,
Botkyrka eller i
hela Sverige Det var år 2006 som initiativtagarna till Vitamin Well upptäckte saknaden av ett modernt, nyttigt och välsmakande alternativ till läsk och söta juicer. Vitamin Well är ett svenskt företag med en affärsidé att under eget varumärke utveckla, producera och marknadsföra vitamin- och mineralberikade drycker med en tydlig funktionalitet för konsumenten och 2008 lanserades de första produkterna i Sverige via Apoteket.
Vitamin Well har vuxit och består i dag av flera varumärken; Vitamin Well, NOBE aloe vera, NOCCO (No carbs Company), Barebells Functional Foods, Tyngre och Snackbros, som alla säljs i både dagligvaruhandeln och servicehandeln.
Vad innebär tjänsten?
Nu söker Vitamin Well efter en Supply Chain Assistent med placering på Vitamin Wells huvudkontor på Kungsholmen i centrala Stockholm med direkt samarbete med hela Supply Chain-avdelningen.
Du kommer att vara ett otroligt viktigt administrativt stöd och supporta Vitamin Wells Inventory manager samt Supply planning team. Du kommer att ta fram rapporter och förbereda data för vidareanalys, reda ut operationella avvikelser, avlasta Supply Planners med administrativa uppgifter såsom att registrera inköpsorders. Exempel på ytterligare arbetsuppgifter:
Analysera och effektivisera varuflödet genom leveranskedjan
Administrativt arbete med lagerhållningsprognoser
Arbetet med exponeringspall-processen, från prognos till färdigt lager
Hantera returer och reklamationer till lagret
Ansvara för kommunikation gällande lagerstatus och tidskritiskt inkommande gods
Back-office uppgifter till Supply planners: skapa och underhålla linköpsorders i systemet
Uppdatera inleveranser i affärssystemet baserat på utfallet
Avvikelsehantering och avstämning av lagersaldo samt inleveranser
Vitamin Well erbjuder en tillväxtfokuserad och snabbt föränderlig arbetsmiljö med goda möjligheter att utvecklas inom sin kompetens samtidigt som man har en hög exponering mot bolagets alla funktioner samt externa samarbetspartners.
Vem är du?
Det här är en roll för dig som har god insikt i hela Supply Chain flödet, du vill göra skillnad och påverka med administrativt stöd. För att kunna vara det stöd de behöver ser vi att du tidigare har arbetat mot lager, inköp och logistik. Du känner dig hemma i excel när det kommer till att flytta information, skriva grundläggande formler och kanske även pivottabeller. Analytiskt tänk och noggrannhet med siffror är bland dina främsta egenskaper. För rollen är det också viktigt med kommunikation och socialt samspel med kollegorna. Du trivs att vara i en miljö som är kreativ, snabbrörlig och energirik. Övriga egenskaper:
Agerar på eget initiativ och tar ansvar för resultatet
Du har en god grundläggande förståelse för flödet inom Supply Chain
Du pratar även flytande i svenska och engelska
Det är meriterande om du har erfarenhet av Microsoft AX Dynamics och/eller har erfarenhet av manufacturing businesses.
Tillträde, omfattning och anställning
Vitamin Well behöver någon som kan starta redan i januari.Uppdraget är på 6 månader och du är anställd av Hero under hela perioden. Eventuell chans till förlängning.Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten tillsätts när vi hittar rätt person.
Skicka in din ansökan via länken.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
Publiceringsdatum2018-12-20ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-12-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktOlivia Bergström
olivia.bergstrom@hero.se 0709848547
FöretagHero
AdressHero
Holländargatan 22
11359 Stockholm
KontorsadressHolländargatan 22, Stockholm
Jobbnummer 4521488
Observera att sista ansökningsdag har passerat.