Anticimex Västra Götaland söker en Leveranschef!
Anticimex AB / Inköpar- och marknadsjobb / Uddevalla
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Uddevalla,
Munkedal,
Färgelanda,
Vänersborg,
Trollhättan eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Anticimex AB i Uddevalla,
Trollhättan,
Göteborg,
Lidköping,
Strömstad eller i
hela Sverige Anticimex är det moderna serviceföretaget inom skadedjurskontroll, matsäkerhet, fuktkontroll, husbesiktningar och brandskydd. Genom förebyggande åtgärder, ny digital teknik och hållbara lösningar skapar vi hälsosamma miljöer för både företag och privatpersoner runt om i världen. Med ca 6100 anställda i 18 länder, varav 1400 i Sverige, hade vi under 2018 en sammanlagd omsättning på ca 6,5 miljarder kronor.
Vill du jobba med ett av Sveriges ledande varumärken, duktiga medarbetare och spännande utveckling? Är du en organiserad och strukturerad ledare som gillar förändring och att uppnå resultat? Vi letar efter en positiv, driftig och engagerad Leveranschef till Anticimex!
Publiceringsdatum2020-10-20Dina arbetsuppgifterDu kommer att leda, ansvara och utveckla vår kundservice samt leveransplanering. I huvudsak arbetar kundservice med inkommande och utgående samtal gällande skadedjur samt våra hustjänster. Som leveransplanerare planerar man teknikers tid utifrån geografi, kompetens och vart teknikerna behövs mest för stunden.
Ditt uppdrag blir att leda grupperna mot uppsatta mål och i enlighet med Anticimex värderingar. Då Anticimex är under en administrativ förändringsresa så kommer du att vara den drivande i detta utvecklings- och förbättringsarbete samt delta operativt i den dagliga verksamheten som i perioder innebär ett högt arbetstempo. Tjänsten är placerad i Uddevalla eller Skövde och du tillhör region Västra Götaland.
Vi erbjuder dig
• Introduktion och intern utbildning - ett arbete där du arbetar självständigt med stöd från dina kunniga kollegor och regionens administrativa ansvarspersoner
• En stimulerande arbetsmiljö med goda möjligheter till personlig utveckling
• Frihet att ta ansvar och möjlighet att påverka
• Tjänstepension, friskvårdsbidrag och ett förmånspaket från Benify
• Tjänstebil
Vi är stolta över våra värderingar: Trust, Innovation, Passion - de genomsyrar hela företaget. Hos oss har vi en familjär stämning och alla är lika värda, oavsett ålder, kön och etnicitet. Vi vet att olika bakgrunder och erfarenheter är berikande för vårt dagliga arbete både internt och i mötet med våra kunder.
Vi söker dig som
• Är coachande, kommunikativ och närvarande i ditt ledarskap
• Du har en god förmåga att se hur förändringar påverkar din organisation och drivs av att leda förändringar som gör skillnad
• Du kan tydligt samt ödmjukt sätta rätt förväntningar på dina medarbetare
• Tidigare har arbetat med ledarskap och har kompetens från att arbeta mot uppsatta mål och då gärna inom kundservice/sälj/ekonomi
• Ditt mål är att leda gruppen mot service i världsklass!
Så ansöker duDin ansökan vill vi gärna ha så snart som möjligt då urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum 14 nov. Vi tar ej emot ansökningar via e-post. Om du har några frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Regionchef Sandra Mether.
Varaktighet, arbetstid
• -
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-11-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagAnticimex AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Anticimex AB (org.nr 556032-9285)
Arbetsplats Anticimex
Jobbnummer 5408160
Observera att sista ansökningsdag har passerat.