Anticimex söker utbildningskoordinator - Stockholm

Anticimex AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Anticimex AB i Stockholm, Sollentuna, Upplands Väsby, Södertälje, Norrtälje eller i hela Sverige

Anticimex är det moderna serviceföretaget inom skadedjurskontroll, matsäkerhet, fuktkontroll, husbesiktningar och brandskydd. Genom förebyggande åtgärder, ny digital teknik och hållbara lösningar skapar vi hälsosamma miljöer för både företag och privatpersoner runt om i världen. Med ca 7000 anställda i 19 länder, varav 1400 i Sverige, hade vi under 2020 en sammanlagd omsättning på ca 8 miljarder kronor.

Anticimex är det moderna serviceföretaget inom skadedjurskontroll, matsäkerhet, fuktkontroll, husbesiktningar och brandskydd. Genom förebyggande åtgärder, ny digital teknik och hållbara lösningar skapar vi hälsosamma miljöer för både företag och privatpersoner. Anticimex i Sverige består av 1500 medarbetare spridda över hela landet.

Vi söker en utbildningskoordinator som vill ta ansvar för att koordinera och administrera våra utbildningar och vara med och utveckla processen kring kompetensutveckling

Är du en duktig administratör som är strukturerad, engagerad, driven och vill jobba med att utveckla och effektivisera arbetssätt? Är du social, kommunikativ och serviceorienterad? Har du erfarenhet av arbete med kompetensutveckling, utbildningssystem och utbildningsplattformar?

Publiceringsdatum
2022-05-19

Dina arbetsuppgifter
Vi är ett kunskapsföretag och kompetensutvecklar våra medarbetare kontinuerligt. Utbildning och kompetensutveckling är en hörnsten i vår verksamhet. I denna viktiga roll kommer du att vara med och ta fram utbildningsplaner tillsammans med kollegor som sedan skall administreras i vårt utbildningssystem Simployer där du kommer att vara systemadministratör. Simployer är ditt arbetsverktyg där du kommer att lägga upp nya utbildningar och stötta chefer och medarbetare med diverse administration och systemstöd. En viktig uppgift är att säkerställa att våra teknikers certifikat som är kopplade till vissa utbildningar och tjänster är uppdaterade. Du kommer även att jobba med utveckling och förvaltning av utbildningsmaterial, producera e-learnings och annat rörligt material som kan vara relevant inom detta område. I denna tjänst har du stor möjlighet till personlig utvecklig och vi vill att du är med och bidrar till utveckling och effektivisering av utbildningsprocessen.

Vi erbjuder dig

• Ett viktigt arbete där du kommer att vara spindeln i nätet och där du har möjlighet att påverka och förbättra rutiner och arbetssätt
• En stimulerande arbetsmiljö med goda möjligheter till personlig utveckling
• Tjänstepension, friskvårdsbidrag och ett förmånspaket från Benify

Vem är du?
Vi tror att du har några års erfarenhet av administrativt arbete inom området utbildning och kompetensutveckling. Du har lätt för att förstå system och processer och hur man kan utveckla och förbättra arbetssätt.

För att lyckas och trivas i rollen ser vi att du är:

• Lösningsorienterad, självständig och kommunikativ
• Systemvana
• Talar och skriver obehindrat på svenska
• Du har en positiv grundinställning och vågar stå upp och ha åsikter men är också serviceinriktad och ödmjuk inför chefernas och medarbetarnas utmaningar och behov av stöd
• Det är meriterande om du erfarenhet från att arbeta med e-learnings i Articulate Storyline

I denna roll kommer du att rapportera till utbildningschefen som du har ett nära samarbete med. Utbildning och kompetensutveckling tillhör HR funktionen.

Din ansökan
Vi ser fram emot att ta emot din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Om du har några frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta HR-chef Jacqueline Fowler Notera att vi endast behandlar kompletta ansökningar.

Vi är stolta över våra värderingar, Trust, Innovation, Passion, de genomsyrar hela företaget och vi lever dem varje dag. Hos oss har vi en familjär stämning och alla är lika värda, oavsett ålder, kön och etnicitet. Vi vet att olika bakgrunder och erfarenheter är berikande för vårt dagliga arbete både internt och i mötet med våra kunder.

Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
• -

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-06-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Anticimex AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Anticimex AB (org.nr 556032-9285)

Arbetsplats
Anticimex

Jobbnummer
6664648

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Anticimex AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Anticimex AB: