Anticimex Östersund söker en leveransplanerare!
Anticimex AB / Logistikjobb / Östersund
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla logistikjobb i Östersund,
Krokom,
Åre,
Ragunda,
Ånge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Anticimex AB i Östersund,
Sundsvall,
Örnsköldsvik,
Hudiksvall,
Bollnäs eller i
hela Sverige Anticimex är det moderna serviceföretaget inom skadedjurskontroll, matsäkerhet, fuktkontroll, husbesiktningar och brandskydd. Genom förebyggande åtgärder, ny digital teknik och hållbara lösningar skapar vi hälsosamma miljöer för både företag och privatpersoner runt om i världen. Med ca 6100 anställda i 18 länder, varav 1400 i Sverige, hade vi under 2018 en sammanlagd omsättning på ca 6,5 miljarder kronor.
Publiceringsdatum2020-01-15Dina arbetsuppgifterLeveransplanerarens roll och ansvar är säkerställa att vi levererar våra uppdrag enligt det avtal som slutits mellan våra kunder och oss. Som leveransplanerare planerar du teknikers tid utifrån geografi, kompetens och vart teknikerna behövs mest för stunden. Till din hjälp har du vårt nya ruttplaneringssystem där du även övervakar och hanterar avvikelser och ändringar/prioriteringar. Det innebär att du pratar mycket i telefon med kunder och tekniker för att optimera planering. Ditt mål är att skapa effektiva, välplanerade rutter med rätt beläggningsgrad per tekniker och hög servicenivå mot våra kunder. Ditt arbete består också av att säkerställa rätt grunddata och avtalsinformation om våra kunder. Du är ansvarig för att informera tekniker om förändring i planering, lång- och kortsiktig. Tjänsten är placerad i Östersund.
Vi erbjuder dig
• En gedigen introduktion och utbildning - därefter arbetar du självständigt med bra stöd från dina kunniga kollegor
• En stimulerande arbetsmiljö med goda möjligheter till personlig utveckling och fortlöpande intern utbildning
• Frihet att ta ansvar och möjlighet att påverka
• Tjänstepension, friskvårdsbidrag och ett förmånspaket från Benify
Vi är stolta över våra värderingar, Trust, Innovation, Passion, de genomsyrar hela företaget och vi lever dem varje dag. Hos oss har vi en familjär stämning och alla är lika värda, oavsett ålder, kön och etnicitet. Vi vet att olika bakgrunder och erfarenheter är berikande för vårt dagliga arbete både internt och i mötet med våra kunder.
Vem är du?
• Du har erfarenhet från något serviceyrke
• Du har lätt för att lära och är bra på att prioritera och trivs med många olika arbetsuppgifter samt att jobba i ett högt tempo
• Du är lösningsorienterad, är bra på att koordinera samt gillar ordning och reda
• Du är bekväm med att fatta snabba beslut
• Du talar och skriver svenska, även andra språkkunskaper är meriterande
• Har du kunskaper inom IFS är det ett plus
Så ansöker duDin ansökan vill vi gärna ha så snart som möjligt då urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum 15/1-20. Notera att vi endast behandlar kompletta ansökningar. Vi tar ej emot ansökningar via e-post. Om du har några frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Maria Åsslin.
Välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
• -
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-02-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagAnticimex AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Anticimex AB (org.nr 556032-9285)
Arbetsplats Anticimex
Jobbnummer 5043094
Observera att sista ansökningsdag har passerat.