Antenn söker administratör

Antenn Consulting AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Antenn Consulting AB i Stockholm, Västerås, Köping, Norrköping, Avesta eller i hela Sverige

I rollen som administratör på Antenn ansvarar du för administrationen i stockholms region. Det betyder att du kommer att ha kontakt med våra medarbetare. Du bör ha relevant utbildning. Det är viktigt att du är noggrann men samtidigt har kund- och servicefokus. Du hjälper till med rapportering, offerter, utskick och projektadministration. Du ska ha god vana av datorer och behärska Office-paketet.
Vi tror att du har tidigare erfarenhet av administrativt arbete. Det viktigaste för oss är din servicevilja och positiv attityd.
Välkommen att skicka din ansökan till helena.lindberg@antenn.se
OBS! Vi behöver din ansökan snarast. Urval sker löpande. För mer information, kontakta rekryteringskoordinator Helena Lindberg på 070-216 03 39.

Publiceringsdatum
2009-01-10

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Ansökan kan skickas till e-postadress: helena.lindberg@antenn.se

Kontakt
Helena Lindberg, Rekryteringskoordinator, 070-216 03 39, helena.lindberg@antenn.se

Företag
Antenn Consulting AB

Adress
Antenn Consulting AB
Box 160 57
10321 STOCKHOLM

Kontorsadress
Brunkebergstorg 5, 4 tr

Jobbnummer
379283

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

 

Prenumerera på jobb från Antenn Consulting AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Antenn Consulting AB: