Ansvarstagande administratör med erfarenhet av upphandlingar

Bravura / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.
Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.

Publiceringsdatum
2016-02-08

Företaget
Företaget är en expansiv och förvärvsintensiv koncern som erbjuder helhetslösningar i form av produkter och tjänster till sjukvårds-, och forskningsmiljöer. Företagets kunder finns både i privat och offentlig sektor, främst i Norden men även i USA. Bolaget är listat på Nasdaq OMX First North och har 50 anställda, varav 30 arbetar på huvudkontoret i Frihamnen.

Dina arbetsuppgifter
Som administratör inom offentliga upphandlingar ansvarar du för att upphandlingarna är kompletta, korrekta och kommer in i tid. Du är även delaktig i varierad administration kring säljavdelningen såsom bokning och planering av mässor, bevakning samt uppföljning av genomförda upphandlingar.
Upphandlingarna gäller förbrukningsmaterial till sjukhus och landsting.

Du ingår i ett team av fyra säljare och en försäljningschef. För varje upphandling samarbetar du med försäljningschefen och ansvarig säljare för det aktuella området.

Kvalifikationer
Utbildning: Avslutad gymnasial utbildning, gärna inom ekonomi
Erfarenhet: Minst 2 års erfarenhet av administration och offentliga upphandlingar
Övriga krav: Goda kunskaper i Excel
Meriterande: Eftergymnasial utbildning inom relevant område, kunskaper i Navision

Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska

Som person tror vi att du är noggrann, strukturerad och trivs med administration. Du har ett serviceinriktat förhållningssätt internt och är prestigelös i din roll. Vidare är du initiativtagande och kan äga egna processer som du ansvarsfullt driver frammåt. Du trivs med snabba omprioriteringar och kan möta viktiga deadlines med punktlighet.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Stockholm, Frihamnen
Lön: Enligt överenskommelse
Kontakt: Linda.sundlof@bravura.se

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Upphandling, offentlig upphandling, administration, forskning, sjukvård, sjukhus, heltid

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-03-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Linda Sundlöf 08-40024050 linda.sundlof@bravura.se

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2659486

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: