Ansvarig tekniker till köpcentret Hallarna
Serviceuppdrag Sverige AB / Fastighetsskötarjobb / Mölndal
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla fastighetsskötarjobb i Mölndal,
Göteborg,
Partille,
Härryda,
Kungsbacka eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Serviceuppdrag Sverige AB i Mölndal,
Borås,
Uddevalla,
Munkedal,
Halmstad eller i
hela Sverige Fastighetstekniker är en central befattning på Optimal Service, då teknisk drift, tillsammans med fastighetsförvaltning och fastighetsskötsel, utgör en av tre tjänstegrenar som erbjuds företagets kunder. Merparten av företagets kundavtal innehåller ansvars områden inom teknisk drift.
Är du noggrann, effektiv, prestigelös, självgående, relationskapare och duktig på det du gör...?
Då kan du bli vår nästa kollega som ansvarig fastighetstekniker för en av Optimals Service största kommersiella fastigheter - köpcentrumet Hallarna i Halmstad. Du kommer att ha daglig dialog med centrum ledningen & hyresgäster och arbeta självständigt med stort eget ansvar. För att lyckas i rollen ser vi att du har god social förmåga, är målmedveten och drivs av att skapa mervärde för såväl kunder som kollegor. Du ansvarar för att centrat är tekniskt optimerat och välfungerande och att den goda relationen mot hyresgäster och centrumledning upprätthålls.
Ansvar och befogenheter
Ansvarig för all teknisk drift
Ansvarig för driftsoptimering i nära samarbete med Optimal Service och ansvarig teknisk förvaltare.
• Utföra tillsyn- & skötselpunkter, enligt kundavtal inom arbetsområde teknik
• Utföra Felavhjälpande Underhåll enligt inkomna arbetsordrar inom arbetsområde teknik
• Avrapportera utförda arbeten & arbetstid via interna digitala verktyg
• Medverka till merförsäljning när detta är applicerbart
• Kostnadsmedvetenhet gällande interna & kunders kostnader
• Viktig information och avvikelser kring enskilda arbeten kommuniceras till Regionchef och förvaltningsansvarig
• Förhålla sig till interna regelverk, riktlinjer och policys
• Medverka i företagets tekniska arbetsgrupp och jourteam
Publiceringsdatum2023-02-23KompetenserTeknisk utbildning inom fastighetsteknik/drift är ett krav. Bifoga utbildningsbevis
Minst 2-4 års tidigare erfarenheter med liknande arbetsuppgifter och goda referenser
God social kompetens och bra på att kommunicera
Bidraga till en god stämning mellan kollegor och ut mot kund
Flytande svenska i tal & skrift
Meriterande
• God kunskap inom driftsoptimering, styrsystem, digitala förvaltningssystem(Tex. DeDu, Vitec m.fl.) och IT/Data.
Övriga krav:
Boende i Halmstad eller närområde.
Vi ser framemot din ansökan snarast, då intervjuer och selektering kommer att ske fortlöpande.
Optimal Service grundades 2005, 45 anställda, omsätter ca 40 MSEK, Lokala kontor i Göteborg, Kungsbacka, Uddevalla/Fyrbodal, Borås/Sjuhärad, Halmstad och Malmö. Huvudkontoret är beläget i Mölndal, Tilldelades Dagens Industris Gasellpris 2018 & 2019, ISO-certifierades inom miljö och kvalitet 2021. Sedan 2021 är Optimal Service en del av PHM Group- en ledande nordisk koncern inom fastighetsdrift och förvaltning. PHM består över 100 bolag varav samtliga har en stark lokal förankring i sina respektive regioner. PHM omsätter ca. 5500 MSEK och har över 5700 medarbetare. Med ledord som genuint engagemang, kompetens, optimal service och flexibilitet levererar Optimal Service Teknisk förvaltning & drift, Ekonomisk förvaltning och komplett fastighetsskötsel.
Våra kunder består av kommersiella fastigheter & bostadsrätter. Hallarna har över 80 butiker och blev utsett till Sveriges bästa köpcentrum 2019.
Du hittar mer information om Optimal Service och Hallarna på respektive hemsidor.
Välkommen med din ansökan!
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-03-25
E-post:
jobb@optimalservice.se Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Serviceuppdrag Sverige AB (org.nr 559003-8385)
Neongatan 2 (
visa karta)
431 53 MÖLNDAL
Körkort För detta jobb krävs körkort.
Arbetsplats Optimal Service Väst AB
Jobbnummer 7480032
Observera att sista ansökningsdag har passerat.