Ansvarig schemaplanerare till Göteborg

Perido AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Perido AB i Göteborg, Mölndal, Härryda, Kungsbacka, Ale eller i hela Sverige

Perido är på jakt efter en schemaplanerare till ett bolag med säte i centrala Göteborg där denna tjänst är placerad.
I rollen som schemaansvarig planerar du schema för två team med cirka 50 medarbetare totalt. Arbetet innebär att självständigt lägga upp nya scheman, göra löpande förändringar i schemat samt att stödja chefer och teamledare med övriga administrativa uppgifter. Schemahanteringen sker i schemasystemet Quinyx och arbetet kommer att ske i nära samarbete med tre störningsledare, samt en till schemaansvarig för teamen.
Vi tror att du som söker har tidigare erfarenheter av långsiktig schemaplanering såsom att bygga pass och olika scheman i schemasystemet Quinyx. Det är även meriterande om du har ledarskapsegenskaper. Vidare tror vi att du är självgående och har ett organiserat, noggrant och lösningsorienterat arbetssätt. Din kommunikativa förmåga är på topp och du drar dig inte för att samarbeta med dina kollegor.

Är det dig vi letar efter? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Publiceringsdatum
2018-10-16

Kravprofil för detta jobb
• Gymnasial utbildning
• Goda datorkunskaper
• Erfarenhet av långsiktig digital schemaplanering
• Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift

Meriterande
• Tidigare ledarskapserfarenhet
• Tidigare erfarenheter inom kundservice eller liknande
• Kunskap i schemaplaneringssystemet Quinyx

Tjänstens omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag till 2020-01-31 med möjlighet till förlängning. Tillträde omgående.

Så ansöker du
Ansökan görs via vår hemsida. Vid första kontakten med ansvarig rekryterare hos oss får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.

Längtar du efter en arbetsplats där du får mer ansvar och kan bidra med dina tidigare erfarenheter? Är du en naturbegåvning när det kommer till planering och organisering och har erfarenhet av schemaläggning? Har du en stark kommunikativ förmåga är samtidigt lyhörd för dina kollegor? Läs då vidare!

Perido
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn, som vuxit stadigt sedan starten 2003. Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Detta inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra konsulter - något som syns i hög konsultnöjdhet i interna undersökningar år efter år. Vi består idag av 70 medarbetare internt och över 700 konsulter på uppdrag över hela landet. Våra uppdrag finns inom många olika branscher på allt ifrån storbanker, multinationella IT-bolag, världsledande telecomföretag, hälsoorganisationer, statliga myndigheter och mindre privata företag. För att måna om en trygg och säker arbetsmiljö är vi anslutna till kollektivavtal. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl, du får svar inom 24 timmar på vardagar. Ange tjänstens referensnummer 30397 i ämnesraden.

Kontaktuppgifter för detta jobb
Frågor: fraga@perido.se
Hemsida: www.perido.se

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-11-15
Ange följande referens när du ansöker: 30397
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Perido AB

Adress
Perido AB
Katarinav 15, 8 tr
11645 STOCKHOLM

Kontorsadress
Katarinav 15, 8 tr

Jobbnummer
4404423

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Perido AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Perido AB: