Ansvarig för kundreskontran på Picadeli

Oddwork Sweden AB / Ekonomichefsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomichefsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Oddwork Sweden AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Salladsbaren i Sverige AB med varumärket Picadeli erbjuder ett salladsbuffékoncept med självplock till dagligvaruhandeln där kunden själv väljer innehåll och mängd. Deras helhetskoncept innehåller sortiment, salladsvagnar, marknadskampanjer och löpande support/uppföljning till butik. Bolaget startades 2009. Idag är Picadeli 42 anställda och du hittar deras koncept i 900 butiker; både i Sverige och i Finland. En förutsättning för att du ska trivas hos Picadeli är att du trivs med att arbeta i ett företag som är under stark tillväxt. Arbetet kräver en självständighet samtidigt som du arbetar gränsöverskridande mellan samtliga avdelningar där alla är viktiga lagspelare. Picadeli består av ett starkt team som gör sitt yttersta för att behålla sin marknadsledande position inom kategorin. Nu söker Picadeli en driven chef för kundreskontran till huvudkontoret i Göteborg där man värdesätter egenskaper som eget ansvar, struktur, ordning och en positiv inställning. Social kompetens är av största vikt!

Om tjänsten ansvarig för kundreskontran

Tjänsten innebär att du är helt ansvarig över bolagets kundreskontra vilket innefattar order- och fakturahantering, betalningsflöden samt kravhantering. Du arbetar med stora fakturaflöden och hela processen, varför det krävs en mycket god kunskap och bred erfarenhet av att ha arbetat med kundreskontra inom stora bolag. Denna tjänst är en ny funktion i bolaget vilket innebär att du som ensam ansvarig kommer få bygga upp och utveckla processhantering och kundreskontraavdelning från start. Som ansvarig för kundreskontran på Picadeli är din uppgift också att etablera fungerande samarbeten både externt och internt samt att bygga starka kundrelationer. Du är projektledare och ensam ansvarig för kundreskontran och rapporterar direkt till bolagets ekonomichef. Vi söker därför dig som drivs av att ta ett stort eget ansvar och är självgående.

Publiceringsdatum
2014-08-20

Kravprofil för detta jobb
• Ekonom eller motsvarande kunskap som förvärvats genom arbetslivserfarenhet
• Krav är att du tidigare arbetat i företag med stora fakturaflöden
• Krav är att du tidigare arbetat med EDI-lösningar
• Krav är att du behärskar engelska i tal och skrift
• Fördel är om du tidigare haft affärssystemet Jeeves som arbetsredskap, alternativt annat affärssystem
• Fördel är om du har erfarenhet av projektledning
• Självgående och noggrann
• Social kompetens är av största vikt eftersom denna tjänst innebär många kundkontakter
• Prestigelös & flexibel
• Erfarenhet från detaljhandeln är en fördel

Picadeli erbjuder dig:

En spännande tjänst i ett mycket expansivt företag som innebär ett högt tempo och viss flexibilitet i arbetsuppgifter! Hos Picadeli har du sjukvårdsförsäkring och generöst friskvårdsbidrag liksom fast lön.

Detta är en rekrytering genom Oddwork där du blir direkt anställd av Picadeli (Salladsbaren i Sverige AB). 

START: Snarast
OMFATTNING: Heltid
URVAL: Löpande
PLATS: Göteborg
LÖN: Fast lön 
KONTAKT: Emma Kavsjö,  emma@oddwork.se  (för frågor om tjänsten, ej ansökan)
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2014-09-20

Är detta du? Skicka in din ansökan med CV omgående då vi intervjuar löpande. Vi ser fram emot att höra av dig.

Arbetstider och omfattning
Heltid Rekrytering

Ersättning
Månatlig löneutbetalning

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-09-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Oddwork Sweden AB

Adress
Oddwork Sweden AB
Saltholmsgatan 19
11343 Göteborg

Kontorsadress
Saltholmsgatan 19 42676 Göteborg

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
1969885

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Oddwork Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Oddwork Sweden AB: