Ansvarig för den dagliga inkassohandläggningen

Personalkompetens AB / Redovisningsekonomjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla redovisningsekonomjobb i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs, Landskrona eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Personalkompetens AB i Helsingborg, Lomma, Lund, Malmö, Svedala eller i hela Sverige

Reda Inkasso AB (www.redainkasso.se) har 15 års erfarenhet av inkassoverksamhet och ingår i Resurskoncernen (www.resursholding.se) där även bolag som Resurs Bank, Solid Försäkringar, Order Hemelektronik, Teleresurs, Megaphone samt Resurs Finans ingår. Koncernens verksamhet bedrivs i huvudsak från kontor på Väla Norra i Helsingborg och har totalt ca 500 anställda.
Nu söker vi någon till vår nyetablerade tjänst:
Ansvarig för den dagliga inkassohandläggningen
Arbetsbeskrivning och kvalifikationer
I rollen som ”spelande tränare” söker vi dig som med stor glädje, drivkraft och inspiration vill kombinera en roll som handläggare med att ta ansvar för bolagets privatkundhandläggare (ett team på 4 medarbetare) och därmed indrivningsarbetet i vardagen. Målet är att lyfta verksamheten ytterligare i effektivitet och resultat genom ett kontinuerligt förbättringsarbete där kreativitet och förändringsfokus är viktiga ingredienser. Tjänsten vänder sig både till dig som har motsvarande ansvarsbefattning idag eller som efter några års inkassoarbete känner dig redo att axla ett större ansvar.
Vi förutsätter att du som söker har följande kvalifikationer:
• Arbetat som inkassohandläggare
• Erfarenhet av arbete där du haft ansvar för utvärdering & uppföljning av processer eller medarbetare
Det är meriterande om du har följande kompetens:
• Erfarenhet av NOVA-inkassosystem
• Erfarenhet av qlikview/CMS(statistik/telefonadministrationsverktyg)
• Högskoleexamen eller liknande utbildning
• Tidigare erfarenhet av personalansvar
Vem är du?
Du är prestigelös, strukturerad, självgående, stimuleras av förändringar och besitter hög social kom-petens. Du kan inkassoarbetets olika beståndsdelar och har tankar & idéer för hur man skulle kunna göra för att lyckas ännu bättre. Du drivs av ett ständigt förbättringsfokus och tycker om att målsätta, utvärdera och coacha andra.
Löpande rapportering sker till VD.
Ytterligare information och ansökan
För ytterligare information omkring tjänsten kontaktar du Personalkompetens AB och rekryteringskonsult Ewa-Marie Brandin på tel: 0761-685818. Din ansökan bestående av CV och personligt brev mailar du omgående, då intervjuer sker löpande, dock senast den 30 april 2009 till:
ewa-marie.brandin@personalkompetensab.se

Publiceringsdatum
2009-04-15

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2009-04-30
Ansökan kan skickas till e-postadress: ewa-marie.brandin@personalkompetensab.se

Kontakt
Ewa-Marie Brandin, 0761-685818, ewa-marie.brandin@personalkompetensab.se

Företag
PERSONALKOMPETENS AB

Adress
PERSONALKOMPETENS AB
FLYGLEDAREGATAN 5
21239 MALMÖ

Kontorsadress
FLYGLEDAREGATAN 5
MALMÖ

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 0761-685818

Jobbnummer
433665

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Personalkompetens AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Personalkompetens AB: