Anskaffning Och Lager Anovo Nordic AB

Anovo Nordic AB, Västerås / Lagerjobb / Västerås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla lagerjobb i Västerås, Hallstahammar, Surahammar, Eskilstuna, Enköping eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Anovo Nordic AB, Västerås i Västerås

ANOVO Nordic AB är marknadsledande i Norden på reparations- och logistiktjänster till ICT-branschen, "Information Communication technology".
Företaget har bred kompetens och kärnprocesserna är inom följande fyra affärsområden: Telecom, Infrastructure & Network, Information technology och Videocom.
Vi tillhandahåller även tilläggstjänster för leverans- och servicelogistik, helpdesk mm.
ANOVO gruppen är Europas ledande aktör inom detta område och tillväxttakten är hög med målsättningen är att vara världsledande. Vi återfinns inom Europa, Nord- och Sydamerika och kan därmed möta våra partners behov av en internationell servicepartner. Sedan 1999 är företaget noterat på franska börsen.
Ambitionen är att ständigt utvecklas tillsammans med våra kunder och medarbetare i våra koncept och processer för att på ett kostnadseffektivt sätt erbjuda kunderna marknadens bästa service.

Läs gärna mer om företaget på www.anovo.se

Vi söker dig som är serviceinriktad och alert till vårt lager och inköp, ANOVO Nordic, Västerås.

Publiceringsdatum
2007-12-07

Arbetsuppgifter
• Handläggning samtliga göromål på avdelning anskaffning och lager.
• Anskaffning mot lager m h a av bedömning av anskaffningsförslag.
• Teknisk planering, registervård d v s identifiering av nya artiklar, nyupplägg av artiklar och beskrivning, bedöma lagernivå avseende antal i förhållande till förbrukning.
• Hantering artiklar, hela och returer, förse produktion med delar, returnera trasiga delar till leverantör.
• Rapporter till uppdragsgivare vid behov
• Kontakta återförsäljare samt kunder vid frågor rörande inskickade produkter när så krävs.
• Han/hon skall verka med utgångspunkt "Nöjda kunder" samt att företagets kvalitetssystem ISO9002 efterlevs.

Bakgrund
• Utbildning minst 3-årigt gymnasium eller motsvarande.
• Minst 1 års utbildning och/eller arbetslivserfarenhet från inköp- och lager och dito arbetsuppgifter.
• God produktkännedom på partsnivå.
• Du kan uttrycka dig väl i tal och skrift.
• Du har god mycket PC vana med tidigare erfarenhet av arbete i Microsoft Excel.

Du är som person:
• Serviceinriktad och alert med ett genuint ordnings sinne.
• Du har god förmåga att arbeta både självständigt och i grupp.
• Du är en strukturerad administratör, stresstålig, noggrann, målinriktad och ansvarsfull med god simultanförmåga
• Du kommer att arbeta i ett antal olika system och det är därför viktigt att du har lätt för att lära dig nya system.

Anställningstyp/arbetstider
• Heltid 40 h / vecka
• Visstidsanställning med möjlighet till förlängning och tillsvidareanställning

Ersättning
• Individuell lönesättning i enlighet med kollektivavtal SIF/Almega Telecom.

Kontakt
Tina Budde Sandberg, 021-81 23 04 Arbete, 0705-82 23 04, tina.budde@anovo.se , Personalchef
Christian Jeffrey, 08-5900 2600, SIF klubb ordf.

Så ansöker du
Sista ansökningsdag 2007-12-12
Ange följande referens när du ansöker: ANOVO Västerås lager 20071205
Vi tar emot ansökan via epost: tina.budde@anovo.se

Företag
Anovo Nordic AB, Västerås
Lugna gatan 16 (Byggn 391)
72136 Västerås
Telefonnummer: 08-59002600
Faxnummer: 021-812363
E-postadress: tina.budde@anovo.se
Mer information på http://www.anovo.se

Kontorsadress
Lugna gatan 16 (Byggn 391)
Västerås

Jobbnummer
68731

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Anovo Nordic AB, Västerås

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Anovo Nordic AB, Västerås: