Ängelholmshem söker en kundfokuserad uthyrare

Badenoch & Clark / Administratörsjobb / Ängelholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Ängelholm, Åstorp, Bjuv, Bräcke, Båstad eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Badenoch & Clark i Ängelholm, Åstorp, Båstad, Höganäs, Helsingborg eller i hela Sverige

Ängelholmshem söker en kundfokuserad uthyrare

Ängelholmshem är ett allmännyttigt bostadsbolag som äger och förvaltar över 3 000 lägenheter. Ängelholmshems helägda dotterbolag Ängelholmslokaler äger och förvaltar offentliga fastigheter åt Ängelholms kommun. Vi är idag 75 medarbetare som arbetar efter våra värdeord öppenhet, omtanke och handlingskraft.

Läs mer på www.angelholmshem.se

Publiceringsdatum
2017-03-22

Om tjänsten
Vi söker en uthyrare med stort kundfokus och engagemang till vårt kundcenter. Du har ansvar för uthyrning inom ett distrikt men hjälper även dina kollegor i andra distrikt när det behövs. Du kommer att arbeta med både befintliga bostäder och nyproduktion och tjänstens huvudsakliga arbetsuppgifter är att hyra ut lägenheter, garage och parkeringsplatser. I det dagliga arbetet ingår även hyresadministration som exempelvis köadministration, hyresavisering och hantering av tillval. Visning av lägenheter och uthyrning av lokaler kan förekomma.

Kvalifikationer
För att vara framgångsrik i denna roll tror vi att du tidigare har arbetat med uthyrning och administration på ett fastighetsbolag. Du har en förståelse och ett intresse för tjänstens olika delar och har en adekvat utbildning för tjänsten.
I rollen som uthyrare är du en viktig representant för Ängelholmshem och därför kommer stor vikt att läggas vid personlig lämplighet. På Ängelholmshem arbetar vi alltid med kunden i fokus och värdesätter därför hög servicekänsla. Stresstålig, noggrann och flexibel är ord som beskriver dig bra. Du trivs att arbeta tillsammans med dina kollegor och bidrar gärna till den goda stämningen.
Har du kunskaper i Vitecs fastighetssystem (Hyra, Nova och Portal) ser vi det som extra meriterande. Flytande svenska i tal och skrift samt bra kunskaper i engelska är ett krav.

Tjänsten är en fast anställning på 100% och tillträde sker enligt överenskommelse.

I denna rekrytering samarbetar vi med Badenoch & Clark by Adecco Group. För frågor kring tjänst eller process är ni välkomna att kontakta rekryteringskonsult Charlotta Rydström via mejl; charlotta.rydstrom@badenochandclark.se, eller på telefon; 042-37 33 38.
Du söker tjänsten via www.badenochandclark.se då vi tyvärr inte kan administrera några ansökningar via epost. Som en del i en kvalitetssäkrad process kommer du eventuellt att få utföra personlighetstester och videointervjuer. Din ansökan vill vi ha senast den 14 april 2017.

Varmt Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-04-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Charlotta Rydström Charlotta.Rydstrom@badenochandclark.se 042-37 33 38

Företag
Badenoch & Clark

Adress
Badenoch & Clark
Kullagatan 29
25112 HELSINGBORG

Kontorsadress
Kullagatan 29

Jobbnummer
3390738

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Badenoch & Clark

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Badenoch & Clark: