Anbudskoordinator/administratör till livsmedelsföretaget Menigo
Manpower Huvudkontor / Administratörsjobb / Stockholm
2015-09-25
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Anbudskoordinator/administratör till livsmedelsföretaget Menigo" (publicerad 2016-01-14) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Manpower Huvudkontor i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna. Kanske är det via oss som du hittar ditt drömjobb? Välkommen att registrera ditt CV och söka någon av våra tjänster.
Publiceringsdatum2015-09-25Dina arbetsuppgifterVi söker en anbudskoordinator till vår kund Menigo som sitter vid Globen.
Du blir en del av deras anbudsavdelning som hanterar både offentliga upphandlingar och upphandlingar för kedjekunder. Avdelningens främsta uppgift är att ta emot och läsa in sig på de anbudsförfrågningar som inkommer, därefter starta upp, driva och utveckla arbetet för att i tid, lämna in ett anbud som på bästa sätt motsvarar det önskemål beställaren har. Du kommer att rapportera till teamledare för koordinatorerna som sitter i Stockholm.
Som anbudskoordinator får du ta helhetsansvaret för att Menigos kunder har rätt sortiment under avtalstiden. Du kommer att utföra vissa prisaviseringar och arbetar med underlag inför prisaviseringar. Du tar ut prislistor till kunder, sammanställer offertönskemål från kunderna till ansvarig projektledare och håller en tät dialog med inköp gällande sortimentsstyrningar.
Du stöttar och administrerar projektledarnas arbete och sköter även annan administrativ support för avdelningen. Tjänsten innefattar mycket kontakter internt.
Du blir anställd av Manpower och uthyrd som konsult till kund för detta uppdrag. Tjänsten är på heltid, ska tillsättas omgående och pågår under 6 månader med möjlighet till ev. förlängning.
Vem är du?
Du har någon form av administrativ erfarenhet samt föreslagsvis en utbildning inom ekonomi.
För att lyckas i tjänsten gillar du struktur samt att ha fler arbetsuppgifter pågående parallellt. Som person har du ett proaktivt arbetssätt, är flexibel, noggrann, strukturerad, kreativ och analytisk vilket gör att du levererar hög kvalitet, i tid. Vi kommer i denna rekrytering att lägga stor vikt vid de personliga egenskaperna.
Du har mycket goda kunskaper i Officepaketet, framförallt i Excel. Har du även erfarenhet från arbete i affärssystem så är det meriterande.
Vad kan vi erbjuda dig?
Vi på Manpower hjälper dig att forma din framtid utifrån din kompetens samt dina behov och önskemål. Vi samarbetar med många attraktiva företag och kan öppna dörren till intressanta och spännande uppdrag.
Som resurskonsult hos oss får du en anställning med allt vad det innebär i form av marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. Friskvårdsbidrag och företagshälsovård ingår också.
Kontaktperson för detta jobbDu söker tjänsten via ansök länken nedan. Vi tar inte emot ansökningar på annat sätt. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Har du frågor om tjänsten så är du välkommen att kontakta Karin Andersson; 08-452 33 92,
Välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
100% Enligt överenskommelse
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-10-09
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMartina Kolga
FöretagManpower Huvudkontor
AdressManpower Huvudkontor
Klarabergsgatan 29
11181 Stockholm
KontorsadressKlarabergsgatan 29
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2449310
Observera att sista ansökningsdag har passerat.