Anbudsansvarig inom äldreomsorg för rekrytering!
Placera Personal AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Placera Personal AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom kontor, ekonomi, lön, bank/finans, HR, inköp, sälj/marknad och teknik/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.
Företaget
Vår kund är ett av Sveriges ledande vård- och omsorgsföretag med över 30 års erfarenhet på marknaden. De är verksamma inom flera områden som äldreomsorg, individ- och familjeomsorg samt för person med funktionsnedsättningar. Vår kund finns på ett flertal orter i Sverige men även i Danmark, Norge och Finland. De behöver nu stärka upp sin anbudsavdelning och söker efter en anbudsansvarig inom äldreomsorg.
Tjänsten
Som anbudsansvarig ansvarar du för arbetsuppgifter som berör äldreomsorgen. Du arbetar både strategiskt och operativt med samtliga anbud som kommer in till organisationen. Det operativa arbetet kommer innebära att du driver och ansvarar för hela anbudsprocessen, skriver anbudstexter, paketerar och skickar anbudet, kvalitetssäkrar anbudet samt deltar och hjälper regionen med anbudspresentationer. I rollen kommer du även att driva utveckling av anbudsarbetet vilket innebär att du analyserar och utvärderar egna anbud för att hitta förbättringspunkter samt analyserar konkurrerande verksamheters anbud och deras tillvägagångssätt. I arbetsuppgifterna ingår det även arbete med LOV, entreprenader samt ramavtal. För att trivas i rollen som anbudsansvarig behöver du vara van vid att driva anbudsprocesser i högt tempo samt skriva bra och säljande texter. Tjänsten är på heltid där du blir direktrekryterad av vår kund.
Publiceringsdatum2016-04-06KvalifikationerVi söker dig som har följande bakgrund
• Du har en avslutad högskole- eller universitetsutbildning, gärna inom relevant område
• Du har erfarenhet av vård- och omsorgsarbete.
• Du har erfarenhet av att operativt anbudsarbete och/eller projektledning
• Du har erfarenhet av upphandlingar
• Du har mycket goda kunskaper i officepaketet.
• Du har ett stort intresse för att skriva texter.
Dina personliga egenskaperFör denna tjänst söker vi dig som är social, relationsskapande och självständig. Du innehar en mycket god kommunikativ förmåga i både tal och skrift. Vidare är du analytisk, driven och trivs i en föränderlig miljö med snabba beslutsprocesser.
Intresse för tjänsten?
Är du intresserad av tjänsten? Sök den redan i dag då urval och intervjuer sker löpande. Välkommen in med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Detta är en direktrekrytering på heltid. Start omgående eller enligt överenskommelse.
ErsättningFast lön enligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-05-06
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktLovisa Torbacke, Rekryterare 08-586 22720
FöretagPlacera Personal AB
AdressPlacera Personal AB
Kista Science Tower
16451 Kista
KontorsadressKista Science Tower
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2766265
Observera att sista ansökningsdag har passerat.