Anbuds- och Marknadskoordinator

Amga AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
2019-12-12
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Anbuds- och Marknadskoordinator" (publicerad 2020-01-02) ⬅️


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Amga AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Huddinge eller i hela Sverige

Anbuds- och marknadskoordinator till ledande bolag inom plastemballage i södra Stockholm

Är du en vass koordinator som älskar högt tempo i din arbetsvardag? Då har vi nu drömjobbet för dig!

Publiceringsdatum
2019-12-12

Om tjänsten
AMGA söker en effektiv och engagerad anbuds- och marknadskoordinator till vår kund i Hägersten. Bolaget erbjuder ett av Europas bredaste plastsortiment av bland annat påsar, säckar, bärkassar och byggfolie. I din roll som anbuds- och marknadskoordinator kommer du att agera en viktig länk mellan Försäljning/Marknad och övriga avdelningar och på så vis bidra till att nå tillväxt och uppsatta mål. Rollen innefattar en rad omväxlande administrativa och koordinerande arbetsuppgifter och du kommer att ha många kontaktytor inåt i företaget, bland annat med marknad, inköp och försäljning.

Denna tjänst är inom ramen för vår rekryteringsverksamhet, vilket innebär att du blir anställd direkt av vår kund, tillsättning så snart som möjligt.

Dina arbetsuppgifter
• Stötta säljgruppen vid större förfrågningar med att ta fram offert, kalkyl- och förfrågningsunderlag
• Bevakning av annonsering av nya upphandlingar och tilldelningsbeslut
• Upprätta och uppdatera produktblad
• Skicka förfrågningar till inköp på nya artiklar samt förbereda kalkyler inför eventuell försäljning
• Planera och genomföra olika marknadsaktiviteter och bistå sälj inför mässor etc.
• Koordinering av samarbete med leverantörer kring web, fotografering av nya och befintliga produkter samt översättningar
• Uppdatering av hemsida och sociala medier samt regelbundna mailutskick

I den här rollen kommer du helt enkelt att vara en nyckelspelare för att koordineringen av upphandlingar, förfrågningar, marknadsaktiviteter och kommunikationen med inköp ska fungera smidigt. Arbetstempot är högt och du kommer att behöva hugga tag i många uppgifter samtidigt för att arbetet ska flyta på effektivt.

Låt oss prata mer om dig och din bakgrund

Vi ser gärna att du har några års arbetslivserfarenhet från en servicefunktion eller från en administrativ roll. Du behöver vara en van användare av Excel och det är ett stort plus om du har kunskaper inom något bildredigeringsverktyg såsom InDesign eller Photoshop och/eller Wordpress. Vidare behöver du tala och skriva svenska och engelska obehindrat.

Men kanske än mer intressant är att prata om hur du är som person

• Effektiv i dina arbetsuppgifter
• Proaktiv och självgående - du har ett öga för vad som behöver göras och hugger gärna i
• Positiv attityd, utåtriktad och kommunikativ
• Du får saker att hända!

Självklart gillar du att skratta och ha roligt på jobbet tillsammans med ett glatt och engagerat team! Du tänker utanför boxen och vågar utmana arbetssätt och rutiner.

Övertygad än? Ansök redan nu

Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag. Sista ansökningsdag 15 januari 2020. Vi går igenom urvalet löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. För frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Carina Stjernström| carina.stjernstrom@amga.se 0708-363336

Varaktighet, arbetstid
• -

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-01-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
AMGA AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Amga AB (org.nr 556998-2167)

Jobbnummer
4999541

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Amga AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Amga AB: