Analytisk Redovisningsekonom rekryteras till BancTec AB

2Complete AB / Redovisningsekonomjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla redovisningsekonomjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos 2Complete AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Dina arbetsuppgifter
I rollen som Redovisningsekonom kommer du arbeta med löpande redovisning, analysarbete, avstämningar, periodiseringar, moms- och skattedeklarationer, förbättringar av rutiner och processer samt månad- och årsbokslut. Du kommer ha ett nära samarbete med ekonomiavdelningen i Indien, där de sköter kund- och leverantörsreskontra arbetet.

Om företaget
BancTec is a global Transaction Processing Services (TPS) and Enterprise Information Management (EIM) leader. We provide services and solutions for high-volume, mission-critical organizations seeking to drive efficiency with their business processes. These solutions include scanning, data capture, digital mailroom, archive & retrieval, workflow management and business process outsourcing (BPO). BancTec Northern Europe has a staff of 180 in Sweden and 45 in Estonia, spread over our Sales department, Business Solutions Group, Customer Services and Business Process Outsourcing. The company is part of the recently Nasdaq listed Exela Technologies, with some 23 000 employees and a presence in +50 countries globally.

Din profil
Kompetenskrav: För att lyckas i rollen som Redovisningsekonom ser vi gärna att du har minst 3 års dokumenterad arbetslivserfarenhet av redovisningsarbete samt att du är självständig i månad- och årsbokslut. Du talar svenska och engelska obehindrat samt besitter goda kunskaper i office-paketet.


Personliga egenskaper: För att trivas i rollen som Redovisningsekonom bör du ha en fallenhet för siffror och analysarbete. Du är lösningsfokuserad, noggrann, strukturerad, kommunikativ och positiv som person.


Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig rekryteringskonsult Margareta Meek på telefon 070-942 59 95 eller margareta.meek@2complete.se


Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang, är professionella och har en passion för personal. Det är viktigt för oss att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekrytering eller bemanning. Det ska vara enkelt att arbeta med oss. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, från juniora tjänster till chefer- och specialister.

2Complete är auktoriserade medlemmar inom Almega bemanningsföretagen sedan 2012

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2017-11-17

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-11-30
Ange följande referens när du ansöker: 1156
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Margareta Meek margareta.meek@2complete.se

Företag
2Complete AB

Adress
2Complete AB
Sveavägen 33
11134 Stockholm

Kontorsadress
Sveavägen 33

Jobbnummer
3808973

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från 2Complete AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos 2Complete AB: