Analytisk Customer Support Representative
ReachMee AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos ReachMee AB i Stockholm,
Östra Göinge eller i
hela Sverige Vilka vi är
Vi är ett litet snabbväxande företag som känner oss som en familj. Vi är också ledande i Norden på att bygga smarta rekryteringsverktyg. Vad alla ReachMees har gemensamt är en passion för att förenkla våra användares vardag och hjälpa dem att lyckas i sina jobb - att hitta rätt talang för sina egna företag och rekrytera dem effektivt, professionellt och fördomsfritt till sina egna organisationer. I detta är en fantastisk kundupplevelse central för vår framtida framgång.
Om rollen
Som Customer Support Representative så kommer du att arbeta i vårt Customer Success Team. Du har i ditt dagliga jobb en viktig del av ansvaret för att våra kunder ska fortsätta älska oss och vilja stanna ännu längre hos oss. Du kommer vara ansvarig för vår första linjes HelpDesk där du kommer ha kontakt med de flesta av våra kunders superanvändare.
Att vara kund hos ReachMee ska vara en upplevelse i världsklass! Att våra kunder tas väl om hand lägger grunden för värdet av våra tjänster och skapar förutsättningar för en långvarig och god relation. Därför söker vi dig som tycker att det roligaste och viktigaste som finns är arbetet med att hjälpa kunder. CSR-rollen handlar mycket om att vara ett bollplank där du ska kunna lyssna in kundernas behov, vara konsultativ och guida varje kund till den bästa lösningen för just dem.
Rollen som Customer Support Representative innebär att:
• Gemensamt med sälj- och leveransorganisationen arbeta för att öka kundens värde i användningen av ReachMee
• Svara på användarfrågor från superanvändare i dessa system via epost och telefon
• Samla in buggar, nyutveckling och förbättringar till utvecklingsteamet och se till att dessa kommuniceras korrekt
• Ansvara för SLA-uppföljning
• Förfina och vidareutveckla process för HelpDesk, buggar och kundinteraktionen
Vi söker dig som
• Har en starkt utpräglad servicekänsla och kan arbeta efter våra ledord Personligt och Professionellt
• Tycker om och är bra på att uttrycka dig på telefon och i skrift (både på svenska och engelska)
• Har mycket god dator-, webb- och systemvana och obehindrat kan arbeta i och förstå hur webbapplikationer fungerar
• Är stresstålig, trivs bäst när det är många olika saker på gång samtidigt och är därmed bra på att hålla många bollar i luften
• Tycker om att och är bra på att jobba i team
Vilka använder ReachMee
Våra över 600 kunder är från både privat och offentlig sektor och vår lösning används av stora såväl som mindre företag. Några exempel på kunder är McDonalds, Försvarsmakten, Sweco, Chalmers University, Apoteket, Scania, Vapiano och Hemfrid. Reachmee har över 100 000 användare och under 2017 tillsattes över 70 000 tjänster med hjälp av ReachMee och 1 618 000 ansökningar som kom in till våra kunder via ReachMee. Vårt huvudkontor ligger i Stockholm, men vi har också kontor i Oslo, Helsingfors och Kiev.
Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat
Publiceringsdatum2018-08-23ErsättningIndividuell lönesättning
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-09-23
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktPernilla Roos, Tf Customer Success Director
pernilla.roos@reachmee.com +46708 487172
Rebecka Merwani, Customer Success Director
rebecka.merwani@reachmee.com +46722 539600
FöretagReachMee AB
AdressReachMee AB
Rosenlundsgatan 52
11863 Stockholm
KontorsadressRosenlundsgatan 52
Jobbnummer 4306427
Observera att sista ansökningsdag har passerat.