Ambulerande receptionist i Stockholm sökes!

Inspira AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Inspira AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Huddinge eller i hela Sverige

Vi erbjuder arbetsplatsservice i världsklass

som stärker helhetsupplevelsen av din verksamhet.
Vi gör det genom våra tjänsteområden facility management, lokalvård, bemanning, kontorsmaterial, växtinredning, mat & dryck. Vi skapar en lösning som passar din verksamhet lokalt eller samordnat i hela landet. Inspira har funnits sedan 1984, omsätter 450 mkr och sysselsätter 1300 medarbetare. Vi verkar utifrån vår värdegrund som bygger på kundnöjdhet, medarbetarnöjdhet, hållbarhet och förnyelse.

VI ERBJUDER DIG

En rolig och utvecklande roll i ett expansivt och framgångsrikt företag med engagerade kollegor - där du är vår viktigaste resurs! Du erbjuds ett aktivt och omväxlande arbete med stort eget ansvar. Bra villkor enligt kollektivavtal, utbildning anpassad till dig och dina arbetsuppgifter. Vår värdegrund beskriver vad vi står Kundnöjdhet, Medarbetarnöjdhet, Hållbarhet och Förnyelse.

BESKRIVNING AV TJÄNSTEN

På uppdrag av våra kunder söker vi nu en prestigelös, receptionist som vill arbeta brett med service och administration. Du kommer individuellt och tillsammans med dina kollegor ansvara för att receptionerna fungerar på bästa möjliga sätt genom att ge service till besökare och internt anställda.

Du kommer att vara ansiktet utåt, ta emot besökare, hantera och besvara inkommande frågor och kundärenden via telefon, webb och mail, samt ansvara för tillsyn och skötsel av pentry, konferens och allmänna ytor. Ärenden kan vara av blandad karaktär då både privatpersoner och företag hör av sig och för att passa i rollen är det viktigt att du har en välkomnande och hjälpsam attityd och ett professionellt förhållningssätt.

DIN PROFIL

Vi söker dig som är serviceminded och som alltid sätter kunden först.

Du gillar att ge god service, är positiv och prestigelös då arbetsuppgifterna kommer att vara varierande. Du tar egna initiativ och ser lösningar där problem uppstår. Du är duktig på att ta egna initiativ och ser vad som behöver göras samt har en god organisatorisk förmåga. Du ska vara noggrann och administrativt lagd. God datorvana och erfarenhet av växelsystem krävs för att du snabbt ska kunna sätta dig in i rollen.

Denna tjänst är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du är anställd hos Inspira men kommer att vara placerad hos våra kunder vid behov, allmän visstidsanställning tillämpas.

Tycker du att uppdraget låter spännande och anser att du är rätt person för uppdraget så är du varmt välkommen med din ansökan. Urval kommer att ske löpande varav tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag. Har du frågor är du välkommen att kontakta adam.rosell@inspira.se

Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringsverktyg, kom ihåg att bifoga CV, personligt brev och spela gärna in en kort videopresentation av dig själv.

Varmt välkommen med din ansökan idag!

Varaktighet, arbetstid
• -

Publiceringsdatum
2020-08-27

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-09-27
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Inspira AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Inspira AB (org.nr 556478-2646)

Arbetsplats
Inspira

Jobbnummer
5334919

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Inspira AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Inspira AB: