Ambulerande kontorsreceptionister sökes till Uniflex
Uniflex Sverige AB / Receptionistjobb / Stockholm
2016-05-20
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Ambulerande kontorsreceptionister sökes till Uniflex" (publicerad 2016-07-07) ⬅️
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Uniflex Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Huddinge eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2016-05-20Beskrivning av jobbetUniflex växer så det knakar och söker kontinuerligt nya konsulter som vill jobba som ambulerande receptionister! Vi söker personal som kan arbeta i Stockholmsregionen. Som ambulerande receptionist ställs det höga krav på din flexibilitet, din känsla för service samt att du kan hantera dagar som kan kantas av snabba beslut. Du får genom ditt arbete som ambulerande receptionist, telefonist och konferensvärdinna ett stort profesionellt och socialt nätverk, då du arbetar tillsammans med olika kunder i en spännande och varierande miljö!
Denna tjänst passar dig som är nyfiken på olika företagskulturer och som gillar när det händer nya saker!
Som ambulerande receptionist ingår du i en back up-pool där du är tillgänglig mellan kl. 06.00-17.00. Den faktiska arbetstiden varierar men är belagd under kontorstid. Vi tillämpar garantilönesystem samt möjlighet till prestationslön. Enligt avtal ska du som ambulerande kunna åka till kunder runt om i hela stor-stockholm.
Tjänsten som receptionist passar dig som trivs med att arbeta med människor och är servicemedveten. Som receptionist är man alltid ansiktet utåt så därför är det viktigt att ha en positiv inställning och ett leende på läpparna. Som receptionist/ office manager kommer du inneha rollen som spindeln i nätet med många varierande arbetsuppgifter.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består av att ta emot inkommande samtal från kunder, ta emot besök, utföra lättare administrativa uppgifter samt att hantera posten. Som företagets ansikte utåt är det viktigt att du trivs med att träffa nya människor och att ge service till både kunder och intern personal.
Som anställd hos Uniflex knyter du värdefulla kontakter och får bred erfarenhet av yrkeslivet. Uniflex ser sin personal som sin viktigaste resurs och tillgång då våra konsulter bär det yttersta ansvaret för god leverans och att kunden är nöjd. Vår personal är vårt ansikte utåt, representerar Uniflex, våra kunder och sig själva. Det gör dig som anställd hos oss ovärderlig!
Dina personliga egenskaperArbetet som receptionist ställer höga krav på en utåtriktad personlighet, servicekänsla samt en god problemlösningsförmåga. Du är stresstålig, driven och har förmåga att ta egna initiativ. Du trivs i mötet med människor och har lätt för att skapa förtroende. Eftersom arbetet innebär en daglig kundkontakt ser vi gärna att du har en god kommunikativ förmåga. Det är viktigt att du har goda kunskaper i det svenska och engelska språket samt datakunskaper, främst i MS Officepaketet.
Har du erfarenhet från någon form av receptions- och/eller telefoniarbete är det meriterande, men det är inte ett krav.
Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning, rekrytering och omställning av personal inom yrkesområdena industri, lager, bygg, el, kontor, restaurang och butik. Uniflex är noterat på NASDAQ OMX Stockholm, Small Cap, och finns i Sverige, Norge, Finland och Tyskland. Uniflex är medlem i Almega Bemanningsföretagen och har kollektivavtal med LO och Unionen. Uniflex är kvalitets- och miljöcertifierat.
Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-06-30
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 22512
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMadelene Ottosson
FöretagUniflex Sverige AB
AdressUniflex Sverige AB
Box 7014
12107 Stockholm-Globen
KontorsadressBox 7014, Stockholm-Globen
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2859887
Observera att sista ansökningsdag har passerat.