Ambulerande konsult till kunder i Sundsvall

KFX HR-partner Skandinavien AB / Receptionistjobb / Sundsvall
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Sundsvall, Timrå, Mark, Härnösand, Nordanstig eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB i Sundsvall, Timrå, Kramfors, Hudiksvall, Ljusdal eller i hela Sverige

Om tjänsten

Vi söker dig som studerar på distans eller är egenföretagare! Är du vidare arbetsvillig, flexibel och brinner för god service? Då kan du vara precis den person vi söker!

Tjänsten är en behovsanställning med relativt omgående upplärning. Vidare erbjuds mer arbete under sommaren för att sedan åter mot hösten fungera som en roll där du kallas in vid behov/extraarbete. Således lämpligt för dig om kan vara tillgänglig dagtid och är flexibel i ditt schema.

Vi behöver en superkonsult som gillar att arbeta serviceinriktat i kombination med enklare administrativa uppdrag. Har du butiks- eller receptionsvana är det meriterande men främst värdesätter vi din personlighet och ditt sinne för service.

Om företaget

KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare.

Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör.

Arbetsuppgifter

På uppdrag ute hos våra kunder möter du dagligen kunder och besökare som söker snabb och effektiv hjälp. I dina arbetsuppgifter kan därmed följande arbetsuppgifter ingå:

• Leverera service i världsklass till medarbetare och externa besökare på företaget.
• Ansvara för de administrativa uppgifter som rollen kräver, vilket kan innefatta posthantering.
• Svara på mejl och i telefon.
• Assistera och guida kunder.

Kvalifikationer

Vi söker dig som förstår betydelsen av professionellt och ordningsamt arbete. Du som person är självständig och har förmågan att se vad som behöver göras. Du är också lösningsorienterad, lugn och metodisk. Vidare så har du datorvana, har koll på Office-paketet och kan hantera enklare administrativa ärenden.

Övrigt

Arbetstider fördelas över både dag, kväll och helg.

Då det finns ett omgående behov kommer intervjuer ske löpande och tjänsten kan bli tillsatt innan annonsens slutdatum.

Eventuella kunskaps- och personlighetstester kan komma att göras på slutkandidat.

Lön: Individuell lönesättning (Kollektivavtal Unionen)

Vid frågor om tjänsten kontakta rekryterare Ebba Byström: ebba.bystrom@kfx.se.

Varmt välkommen in med din ansökan!

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-03-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett deltidsjobb.

Arbetsgivare
KFX HR-partner Skandinavien AB (org.nr 556658-2143)

Arbetsplats
KFX HR-partner Stockholm

Jobbnummer
8381324

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från KFX HR-partner Skandinavien AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB: