Ambius söker en driven innesäljare/säljassistent

Huvudkontor / Säljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Huvudkontor i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Tar du din karriär på allvar och vill jobba på ett företag som vill satsa på din utveckling? Vill du arbeta med ett av Europas ledande företag inom växtinredning och fruktleveranser? Vi på Ambius har alltid legat i framkant. Vi är nu i en spännande förändringsresa där vi siktar på att ha de bästa och mest moderna interiörer som stimulerar sinnena.
Vi har siktet inställt på tillväxt och i rollen som innesäljare/försäljningsassistent på Ambius kommer du att förstärka försäljningsteamet. Och du kommer att ingå i vårt försäljningsteam på kontoret som ligger i Spånga, Stockholm.
Våra grundläggande värderingar är en viktig del av vår framgång! Vi står för Service, Relationer och Teamwork!
Vi letar efter dig som har:
• Intresset för inredning och gärna växter
• Erfarenhet från arbete inom försäljning eller försäljningsutbildning
• Stark drivkraft med vana att ta egna initiativ och viljan att utvecklas
• Öga för detaljer, strukturerad, kreativ och har god social förmåga
• Bra kunskap i Excel, Power-Point och gärna Google Drive
• Bra på svenska och engelska i både tal och skrift
• Förmåga att jobba självständigt och även i ett starkt och nära team

Rollen kommer att innebära både rutinuppgifter och ad hoc uppgifter och du kommer att arbeta både självständigt och i team. Kontaktytorna är många, både internt och externt, och du kommer växla mellan olika arbetsuppgifter i ditt dagliga arbete.

Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att vara:
• Uppföljning av befintliga kunder
• Identifiera och kontakta nya kunder
• Behjälplig vid offentliga upphandlingar
• Producera och utveckla försäljningsmaterial
• Marknadsföringsaktiviteter och administration
• Driva egna projekt
• En del kontakt med leverantörerna
• Planering och rapportering
• Bistå försäljningschefen med att kvalitetssäkra och samordna de koncept som säljavdelningen erbjuder våra kunder på marknaden. Fokus på lönsamhet och servicevänlighet

Vi söker dig som är van vid och trivs med varierande och parallella arbetsuppgifter, som gillar ett högt tempo och många kontaktytor i ditt arbete. Du har ett par års erfarenhet inom försäljning, marknad och att leverera service, med fördel i en liknande roll. Eftergymnasial utbildning inom försäljning eller marknadsföring ser vi som en fördel.

Din kommunikativa förmåga är god och du har lätt för att uttrycka dig i tal och skrift, både på svenska och engelska.

För att lyckas i din roll är det extremt viktigt att du är driven, självgående och lösningsorienterad. Du har lätt för att ta dig an nya uppgifter och information, motiveras av utmaningar och har viljan att lyckas och leverera i ditt arbete.

För att trivas hos oss är du givetvis serviceinriktad, prestigelös och har en god samarbetsförmåga. Du tycker om att vara delaktig i många olika processer och samarbeten samt kan både assistera och driva egna projekt.

Du kommer att ingå i ett dynamiskt team med korta beslutsvägar, god stämning och med utrymme att själv vara med och påverka tjänstens utformning.

Vi erbjuder:
Ambius är marknadsledande i Sverige och Världen inom växtinredning och hos oss får du möjlighet att arbeta med högkvalitativa, innovativa produkter och tjänster i en internationell koncern. Som nyanställd får du en grundlig introduktion följt av kontinuerliga produktutbildningar. För oss är din hälsa viktig och vi erbjuder därför friskvårdsbidrag.
Ambius är en arbetsplats där våra relationer med kunder och medarbetare alltid är i centrum. Vi är Experterna på Växtinredning och vi strävar efter att leverera kvalitet i allt vi gör. Känner du igen dig i dessa attribut tror vi att du kommer att trivas hos oss.

Publiceringsdatum
2019-03-19

Så ansöker du
Passar beskrivningen in på dig? Vänta inte med din ansökan! Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid och skall tillsättas snarast möjligt.

Du ansöker genom att skicka ett mail till rekrytering-se@rentokil-initial.com och bifogar CV och personligt brev. Sista dag att ansöka är 2019-04-19. Då urvalet sker löpande ser vi gärna att du inkommer med din ansökan snarast möjligt.

Har du frågor relaterat till rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta vår HR Kerstin Kullmann på kerstin.kullmann@rentokil-initial.com. Du hittar även mer information om oss och våra produkter på www.ambius.se

Ambius - öppnar upp sinnena. Vi är passionerade för våra medarbetare och kunder som står i centrum för det vi skapar och levererar. Våra relationer Inspirerar, Förenar, Engagerar och Utvecklar.
Ambius är en del av Rentokil Initial - ett serviceföretag med över 39 000 medarbetare i fler än 50 länder runtom i världen. Utöver Ambius-divisionen består Rentokil Initial av ett antal olika divisioner bl.a. Skadedjurskontroll. Vårt huvudkontor ligger i London och bolaget är börsnoterat på London Stock Exchange. I Sverige är vi totalt ca 120 medarbetare, största divisionen i Sverige är Ambius-divisionen med ca 90 medarbetare, fördelade på våra kontor i Göteborg, Malmö, Västerås, Örebro och Stockholm.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-04-19
Ange följande referens när du ansöker: Innesäljare

Företag
Huvudkontor

Kontorsadress
Avestagatan 61

Jobbnummer
4676332

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Huvudkontor

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Huvudkontor: