Ambitiös Ekonomiassistent sökes till kund!
Adecco Sweden AB, Linköping / Ekonomiassistentjobb / Linköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Linköping,
Mjölby,
Åtvidaberg,
Finspång,
Motala eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB, Linköping i Linköping,
Mjölby,
Åtvidaberg,
Motala,
Norrköping eller i
hela Sverige Vill du ha en arbetsdag fylld av omväxlande och administrativa uppgifter?
Då kan vi på Adecco i Linköping ge dig en möjlighet att arbeta med ett spännande uppdrag som Ekonomiassistent på ett företag i centrala Linköping .
Hur ser din dag ut som Ekonomiassistent?
Du kommer att arbeta självständigt med olika ekonomisysslor, bland annat att skapa betalfiler, genomföra avstämningar, registrera/bokföra underlag i ekonomisystemet och sköta fakturering. I arbetsuppgifterna kommer det även ingå att ge administrativt stöd till ekonomichefen med att exempelvis ta fram underlag och förbereda ekonomiska rapporter.
Vem trivs som Ekonomiassistent här?
Är du en positiv, och framåt person med några års erfarenhet av ekonomiarbete som tycker om att prova på nya utmaningar, då kommer du att gilla uppdraget.
Din förmåga att agera självständigt tillsammans med din positiva attityd och initiativförmåga kommer att komma väl till pass och göra att du snabbt kommer in i arbetet .
Din goda kommunikativa förmåga, tillsammans med att du är organiserad och strukturerad samt att du har stor datavana och är duktig på Hogia ekonomi kommer att vara värdefullt för rollen.
Vad erbjuder vi?
Miljön på vårt kundföretag är verkligen rätt för dig som vill arbeta med spännande och utvecklande arbetsuppgifter inom ekonomi.
Utifrån din kompetens och dina ambitioner ger vi på Adecco dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden. Med varierande uppdrag skaffar du dig på kort tid en bred erfarenhet samt ett stort kontaktnätverk.
Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Som konsult hos oss på Adecco är du anställd i vår uthyrningsverksamhet och uthyrd till kund. Ersättning utgår mellan uppdrag.
Uppdraget är på ca 50% och förväntas starta omgående och pågå ca 2 månader.
Är du intresserad?
Då ska du söka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden.
Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida
www.adecco.se och ansöker därifrån
Har du några frågor är du välkommen att kontakta rekryteringsansvarig
Caroline Gustafsson via växel: 013-35 88 80.
Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner. I Sverige har vi ca 50 kontor och 6 000 anställda. Adeccos globala huvudkontor ligger i Schweiz och den totala omsättningen ligger på ca SEK 170 miljarder. Vi sysselsätter runt 700 000 personer varje dag och ger ca 3 miljoner människor jobb under ett år. Våra verksamhetsområden är Recruitment, Outsourcing, Staffing Services och Human Capital Solutions. Adecco är ett auktoriserat bemanningsföretag.
Publiceringsdatum2011-08-19Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 11 dagar - 3 månader
Deltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duAnsökan kan tyvärr inte göras via e-post.
KontaktCaroline Gustafsson, Rekryteringsansvarig, 013-35 88 80 (Växel)
FöretagAdecco Sweden AB, Linköping
AdressAdecco Sweden AB, Linköping
Drottninggatan 44
58227 LINKÖPING
KontorsadressDrottninggatan 44
KontaktuppgifterTelefonnummer: 013-358880
Jobbnummer 1006744
Observera att sista ansökningsdag har passerat.