Ambassadsekreterare
Turkiska ambassaden / Administratörsjobb / Stockholm
2012-06-02
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Ambassadsekreterare" (publicerad 2014-05-05) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Turkiska ambassaden i Stockholm Republiken Turkiets Ambassad i Stockholm.
söker Sekreterare
Turkiska Ambassaden i Stockholm kommer att anställa en sekreterare med provanställning. Anställningsprocessen kommer att ske genom ett skriftigt prov, vilket kommer att följas upp med en intervju.
Var god besök ambassadens webbsida för information om dokumenten som bör skickas tillsammans med ansökan:
http://stokholm.be.mfa.gov.trAnsökningsbrev, dokumenten samt CV skall lämnas till ambassaden personligen eller skickas elektroniskt till
embassy.stockholm@mfa.gov.tr senast 2012-06-15
Sökande bör ha minst gymnasieutbildning och kunna uttrycka sig väl i både tal och skrift på svenska, engelska och turkiska.
Tjänsten som ä en tilsvidareanställning ska tillträdas så snart som möjligt.
Var god besök ambassadens webbsida för övriga vilkor och information om dokumenten som bör skickas tillsammans med ansökan:
http://stokholm.be.mfa.gov.trFör mer information vänligen kontakta
Sekreterare Görkem imen
Telefon: +46 8 23 08 40-41
Republiken Turkiets Ambassad
Dag Hammarskjölds väg 20
P.O.Box:24105 10451 Stockholm
115 27 Stockholm
Publiceringsdatum2012-06-02Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
Heltid snarast
TillträdeSnarast
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-06-15
Ansökan kan skickas till e-postadress:
embassy.stockholm@mfa.gov.trKontaktBülent Baran, Vice Konsult,
turkbe@turkemb.seIlkay Tas, 08-679 83 20, Turkiska Turistbyrån
FöretagTurkiska ambassaden
AdressTurkiska ambassaden
11527 STOCKHOLM
KontorsadressDag Hammarskjölds väg 20
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-230840
E-postadress:
turkbe@turkemb.se Jobbnummer 1262010
Observera att sista ansökningsdag har passerat.