Alumni söker en Administratör/Projektkoordinator

Alumni AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Alumni AB i Stockholm, Hässleholm, Malmö eller i hela Sverige

Alumni är Nordens största och mest innovativa konsultföretag inom Executive Search och ledarförsörjning och har under 20 års tid utvecklat verktyg och tjänster med målet att stärka våra klienters organisationer.
Genom ett samlat utbud, som sträcker sig från Executive Search och Management Audits till rådgivning inom intern ledarförsörjning och utveckling av styrelsearbetet, skapar vi förutsättningar för våra klienters affärsframgång. Årligen tillsätter våra drygt 30 konsulter ca 190 personer i nyckelpositioner.
Vi har idag kontor i Stockholm, Köpenhamn, Warszawa, Helsingfors, Oslo, Göteborg och Malmö. Internationellt verkar vi via vår ägare Harvey Nash Group, med 3500 anställda på 30 kontor i Europa, USA och Asien. Detta ger oss möjlighet att agera utan nationella barriärer för klienter och kandidater med hjälp av specialister på varje lokal marknad.
I rollen som Administratör/Projektkoordinator deltar du i flera olika projekt som rör rekrytering och HR-arbete. Du tillhör den administrativa gruppen som består av sex personer och som tillsammans ansvarar för all intern administration samt är delaktig i projektteam.
Våra arbetsuppgifter inom administrationen innefattar bland annat
Projektadministration i konsultprojekt
Informationshantering
Mötesbokningar
Databashantering
Administration av utskick och marcom-aktiviteter
Upprättande och upprätthållande av mallar och metoder
Testadministration
Som person är du engagerad, driven, strukturerad, flexibel och har en stor ansvarskänsla. Du är van att hantera personer på hög nivå, du är diskret, professionell och sätter stora ära i att alltid göra ditt yttersta. Du har också en förmåga att se helheten och ta ansvar för att inget faller mellan stolarna.
Vi söker dig som älskar att ge service och brinner för administration. Du har ett par års dokumenterad erfarenhet från liknande uppgifter. Ordning och reda är en förutsättning liksom förmåga att uttrycka sig väl i tal och skrift på svenska och engelska. Du är positiv och nytänkande och trivs med att arbeta såväl självständigt som i grupp. Tjänsten kräver att du är noggrann, strukturerad, stresstålig samt bra på att prioritera. För att trivas i rollen är det bra om du är prestigelös, trivs med att hålla många bollar i luften och har ett intresse för näringslivet. Mycket goda kunskaper i Office-paketet är ett krav. Meriterande är kunskaper i vårt affärssystem FileFinder.
Vi erbjuder dig en tjänst där du blir en viktig del i ett framgångsrikt konsultföretag med höga målsättningar och en stark företagskultur.
Tjänsten är placerad i centrala Stockholm och är en heltidstjänst.
Välkommen med din ansökan, urval och intervjuer sker löpande så länge annonsen är synlig.
Besök www.alumni.se för att läsa mer om Alumni.

Publiceringsdatum
2010-07-17

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Ange följande referens när du ansöker: 5938
Ansökan kan skickas till e-postadress: annons@alumni.se

Företag
Alumni AB

Adress
Alumni AB
Box 843
10136 STOCKHOLM

Kontorsadress
World Trade Center, Kungsbron 1

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-796 17 00
E-postadress: annons@alumni.se

Jobbnummer
696896

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Alumni AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Alumni AB: