Älskar du administration och kundkontakt?

Wrknest AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
2021-09-15
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Älskar du administration och kundkontakt?" (publicerad 2021-10-14) ⬅️


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Wrknest AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2021-09-15

Om tjänsten
Wrknest söker nu en administratör till Infurn Contract i Stockholm som kommer ha en viktig del i företaget - nämligen att stötta deras B2B försäljning av möbler till större nationella och internationella kunder. Infurn Contract har inte bara globala kunder - de har även åtta produktionsanläggningar placerade i Spanien och Italien. Till detta växande bolag söker vi därför en medarbetare som både självständigt och tillsammans med projektledarna säkerställer att processen från upphandling till leverans genomförs på ett korrekt sätt. Vi söker också dig som är en initiativtagande problemlösare. Du kommer ha kontakt med både kunder och med leverantörer.

På Infurn Contract kommer du in i ett mindre bolag med sex kollegor som är ett sammansvetsat team och gör allt för att kunderna ska bli nöjda. Du erbjuds mycket frihet under ansvar där du självständigt får möjligheten att lägga upp ditt arbete. För rätt person finns det goda möjligheter att påverka organisationen, samt utvecklas och växa i sin roll på företaget.

Dina framtida arbetsuppgifter

I rollen som administratör kommer du ha en varierande roll som både innefattar kalkylering av offerter, orderläggning, samt kontakt via mejl och telefon med interna och externa kunder och leverantörer. Du kommer i rollen att arbeta med olika kunder där varje affär görs i projekt och där det förväntas att du arbetar med flera olika projekt samtidigt. I rollen är det viktigt att du är noggrann och förstår hur små ändringar påverkar hela kedjan och dess utfall.

Dina primära arbetsuppgifter kommer bestå av:

• Kalkylering av offerter vid upphandlingar
• Orderläggning och orderhantering
• Beställningar av transporter
• Leveransbevakning
• Kundhantering och relationsbyggande

Vi söker dig som

• Har minst 2 års arbetslivserfarenhet inom liknande roll i branschen
• Har tidigare erfarenhet av affärssystem
• Har riktigt goda kunskaper inom Excel och Officepaketet
• Uttrycker dig mycket väl i tal och skrift, både på svenska och engelska

Vi ser det som meriterande med

• Akademisk utbildning eller YH-utbildning
• Kännedom om branschen
• Erfarenhet av Visma
• Språkkunskaper i italienska och spanska
• Erfarenhet från hotell- och restaurangbranschen

Vid denna rekrytering lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper, då de är avgörande för hur du kommer att lyckas i rollen och företaget. Vi förstår att man inte kan allting från början - men du ska ha en vilja att lära dig och vara orädd i ditt förhållningssätt! I den här rollen söker vi dig som drivs av affären, är noggrann och kommunikativ. Det är i rollen viktigt att du är lyhörd gentemot kunder och kollegor, samt att du arbetar lika bra självständigt som i grupp. Detta är ett bolag inom en föränderlig bransch med mycket snabba puckar och för att lyckas i rollen är det viktigt att man är flexibel, har en förmåga att prioritera och snabbt kan byta fokus när det händer något nytt.

Övrig information

Start: Omgående

Anställningsform: Heltid (40h/vecka)

Placering: Östermalm, Stockholm

Eftersom vi arbetar för en jämn könsfördelning ser vi gärna manliga sökande till den här tjänsten.

Om företaget
Infurn Contract AB grundades 1978 och driver B2B försäljning av möbler till den offentliga miljön. Bolaget har ambitionen att vara bland de bästa inom sitt område. Att producera möbler av hög kvalitet med stark identitet samt bedriva agenturverksamhet har ända sedan starten varit bolagets signum.

Utöver ett omfattande standardsortiment, kan Infurn med hjälp av flexibel produktion och kunnig personal, erbjuda unik kundanpassning. De kan ofta skräddarsy möbler i sin egna kollektion deNONA enligt arkitektens önskemål för att passa specifika projekt.

Sedan start har de varit samarbetspartner och leverantör till de bästa arkitekt- och inredningsföretagen när de skapar formsäkra och intressanta miljöer.

Några av dessa projekt är At Six, KUST Hotell, Haymarket, Yasuragi, Spotify, Dice, SEB och Friends Arena - (https://infurncontract.se/projekt/) kan göras lång!

Deras kontor och Showroom finns på Östermalm nära Karlaplan i Stockholm.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-03-04
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Wrknest AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Wrknest AB (org.nr 559293-2213), http://www.wrknest.se

Arbetsplats
Wrknest

Jobbnummer
5969512

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Wrknest AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Wrknest AB: