Almia söker konsultansvarig till kontoret i Stockholm
Almia AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Almia AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Vill du arbeta inom ett spännande och högaktuellt område på en familjär arbetsplats mitt i centrala Stockholm, där du dagligen gör viktiga insatser för att avlasta sjukvården tillsammans med andra kompetenta kollegor? Vi söker dig som är ansvarstagande, lösningsorienterad och proaktiv för att axla rollen som Bemanningsansvarig på Almia!
Om rollen som Konsultansvarig på Almia
Du arbetar långsiktigt och strukturerat för att vårda relationer med dina konsulter och kunder, och har alltid örat mot rälsen för att hitta den bästa matchningen mellan konsult och kund. Som ytterst kund och konsultansvarig ansvarar du för att bygga långsiktiga relationer med befintliga och nya konsulter och kunder. Din roll är central i bolaget och på många sätt är du spindeln i nätet i ett prestigelöst och sammansvetsat team. Du är placerad på kontoret i centrala Stockholm.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
Bygga långsiktiga konsultrelationer vilket inkluderar nära kontakt med konsulterna inför uppdrag, täta uppföljningar under uppdragen samt efter uppdragen. Bistå konsulterna med nya förslag på uppdrag och säkerställa att deras profiler är uppdaterade och godkända.
Bygga långsiktiga kundrelationer, både med befintliga och nya kunder för att säkerställa när deras konsultbehov uppstår - kunna träffsäkert tillsätta rätt konsult.
Löpande följa upp kunderna där konsulterna är placerade.
Bidra och ansvara för en professionell och kvalitativ konsult- kundupplevelse från a till ö.
Proaktivt arbete med vår konsultpool och vårda vårt nätverk.
Förhandling med kunder och med konsulter.
Din bakgrund
1-3 års arbetslivserfarenhet av arbete med hög servicegrad, van att hantera flertalet kontaktytor och det är meriterande om din erfarenhet är från rekryterings- /eller bemanningsföretag.
En rekrytering är alltid personlig för oss. Vi lägger därför stor vikt vid hur du är som person - din inställning och attityd är av största betydelse för att du ska bli framgångsrik med oss!
Som person ser vi att du är:
Strukturerad, välorganiserad med en god förmåga att växla mellan olika typer av arbetsuppgifter.
Har förmåga att ta egna initiativ, prioritera under högt tempo samt arbeta mot deadlines.
Social, utåtriktad och bidrar till ett positivt arbetsklimat
Kommunikativ och kan uttrycka dig väl i såväl tal som skrift.
Målinriktad och prestigelös vilket innebär att du kan hugga i där det behövs eftersom du hela tiden har företagets bästa i fokus.
Ansvarsfull, lösningsorienterad samt trygg i dig själv
Om Almia
Almia är ett ungt företag som grundades 2016. Vi arbetar med rekrytering och bemanning av legitimerad sjukvårdspersonal och våra kunder är landsting, kommuner samt privata vårdföretag. Vi befinner oss just nu på en spännande tillväxtresa och det finns därför stora möjligheter att utvecklas och ta en större roll hos oss i framtiden. Vår vardag levs efter våra värdeord: Professionella, Familjära och Engagerade. Vi sitter i ljusa, härliga lokaler ett stenkast ifrån Östermalmstorg i Stockholm.
Vi är ett gäng med mycket energi, kärlek och gemenskap! Vi söker vår nästa kollega och ser fram emot din ansökan. Läs gärna mer om oss på vår hemsida
www.almiabemanning.seLåter detta intressant för dig? Tveka inte på att skicka in din ansökan till
Julia@almiabemanning.sePubliceringsdatum2022-05-18Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-06-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagAlmia AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Almia AB (org.nr 559058-4610)
Kontakt Julia Augustsson
Julia@almiabemanning.se Jobbnummer 6658961
Observera att sista ansökningsdag har passerat.