Allt-i-allo kontor
Terraferma AB / Administratörsjobb / Österåker
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Österåker,
Sigtuna,
Upplands Väsby,
Vallentuna,
Täby eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Terraferma AB i Österåker,
Vallentuna,
Täby,
Upplands-Bro,
Sollentuna eller i
hela Sverige Personal Roslagen är ett bemannings- och rekryteringsföretag som grundades år 2000 och har kontor i Norrtälje och Åkersberga. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag och arbetar med personaluthyrning och rekrytering i de flesta branscher och yrken.
Publiceringsdatum2023-12-22ArbetsuppgifterVi söker nu en allt-i-allo för uthyrning till en av våra kunder i Åkersbergatrakten, ett mindre företag. Du kommer bl.a. att ta emot kunder, svara i telefon, boka transporter och frakter, skicka orderbekräftelser, sätta på kaffet, städa kontoret två gånger i månaden och rycka in där det behövs.
Arbetsstart 15 januari 2024. Tjänsten är på 75-100 % och avser inledningsvis en månad, men kan bli förlängd.
ProfilVi ser gärna att du har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Du bör ha datavana och kunna använda Outlook (e-post), Excel och Word. Har du erfarenhet av ekonomi och administration är det ett plus.
Som person är du serviceinriktad, noggrann, kommunikativ och prestigelös. Goda kunskaper i svenska i både tal och skrift.
Eftersom vår kund finns i norra Stor-Stockholm bör du vara bosatt i närområdet eller lätt kunna pendla hit. Vi kommer att kalla sökande till intervjuer vartefter ansökningar inkommer, varför du bör sända in din ansökan snarast.
Ersättning Månadslön
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-01-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Terraferma AB (org.nr 556628-1647),
http://www.personalroslagen.com/ Arbetsplats Personal Roslagen
Jobbnummer 8349173
Observera att sista ansökningsdag har passerat.