Allroundkontorist på deltid

Proffice Sverige AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Proffice Sverige AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Proffice konsulter är specialister. Det är det som har gjort att Proffice är ett av Sveriges största och äldsta bemanningsföretag. Som Profficekonsult har du en trygg anställning med kollektivavtal i ett auktoriserat bemanningsföretag. Du får möjlighet att skaffa dig erfarenhet från olika branscher och företag.
Våra uppdragsgivare ställer höga krav på oss och vi ställer höga krav på våra konsulter. Eftersom du har din dagliga arbetsplats ute hos våra kunder måste du vara skicklig på det du gör, flexibel, självgående och social. Du gillar att ständigt stå inför nya utmaningar och möjligheter. Har du vad som krävs, kan du se fram emot ett stimulerande arbete och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.
Vi söker omgående en flexibel och prestigelös kontorsassistent för ett längre uppdrag på 60% hos ett av våra kundföretag. Kunden är ett mindre tjänsteföretag i södra delarna av Göteborg.
Uppdraget ska tillträdas 2 mars och du kommer initialt att arbeta som konsult via Proffice. Om intresse finns för utveckling inom ekonomiområdet kan uppdraget komma att utökas till heltid om ett par år. Uppdraget kan också leda till en anställning hos kund. Du kommer att kunna vara ledig ca 1 dag i veckan och resten av tiden förläggs under övriga dagar. Arbetstiden kan variera från vecka till vecka, men är i snitt 60% på en månad.

Publiceringsdatum
2009-02-13

Dina arbetsuppgifter
Assistera med diverse administration och material.
Ta emot samtal från kunder, sköta mailkontakt, boka i Outlook.
Boka flygbiljetter, hotell etc.
Koordinera kundaktiviteter på kontoret – bokning, beställa fika etc.
Viss uppdatering av hemsidan.
Vid behov stötta ekonomiansvarig med lättare ekonomi, såsom fakturering och enklare bokföring.
Städa kontoret regelbundet (dammsugning etc.).

Kvalifikationer
Vi söker dig som har flera års erfarenhet inom administration samt grundläggande kunskaper i ekonomihantering. Du har goda datakunskaper samt är inte rädd för att använda engelskan i arbetet. Det är också viktigt att du är självgående och initiativtagande. Du är flexibel och prestigelös som person och inte rädd för att ta tag i saker som behöver göras. Då tjänsten innebär en hel del kontakt med kunder är det viktigt att du är serviceinriktad och kan ge ett positivt bemötande.
Det är viktigt att du kan och vill arbeta 60%, då du inte kan stämpla upp resten vid denna anställning.
Välkommen med din ansökan snarast via Proffice hemsida. Vi arbetar med löpande urval och intervjuer, varför tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Kontakt: Camilla Påhlman, 031-807650 (från 16/2 kl. 08.00-13.00).

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2009-02-22
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Ortiz, Linda

Företag
Proffice Sverige AB

Adress
Proffice Sverige AB

Jobbnummer
400689

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Proffice Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Proffice Sverige AB: