Allroundkontorist Ordermottagning/Kundsupport
Prima Office AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Prima Office AB i Stockholm PRIMA OFFICE utvecklar, låter tillverka och marknadsför egna funktionella förvaringsmöbler för offentlig miljö. En stor del exporteras. Kontoret med 4 anställda är beläget på Kungsholmen i Stockholm i ljusa och fräscha lokaler. I anslutning finns ett eget gym.
www.primaoffice.seVi söker en ny medarbetare för ordermottagning/administration och kundsupport.
Arbetsuppgifterna är huvudsakligen följande:
• dagliga kund- leverantörskontakter både in- och utrikes vilket det sistnämnda alltid sker på engelska
• ordermottagning
• kundsupport
• effektuering av order
• fakturering, handlägga reklamtioner, lageravstämning, statistik
• kontroll av fraktfakturor
• utarbetande av nya fraktpriser
• hantering av frakthandlingar
• transporter med bokning och bevakning
• problemlösning vilket kräver god handlingsförmåga och initiativförmåga
• daglig telefonpassning
• vid behov ombesörja försändelse (enklare packning och boka transport)
• hämta och lämna post
Vi kräver att Du ABSOLUT besitter följande egenskaper:
• mycket stor noggrannhet (särskilt administrativt men även i övrigt)
• mycket god samarbetsförmåga (särskilt viktigt på en mindre arbetsplats)
• mycket god kommunikativ förmåga (särskilt viktigt i kundrelationer men även i övrigt)
Du bör dessutom känna ett stort ansvarstagande i Din tjänsteutövning.
Du ska ha lätt för att på ett naturligt och obesvärat sätt tala i telefon.
Du ska vara införstådd i att på en mindre arbetsplats
• är det ibland snabba kast och att inte vara räddhågsen eller motvillig till mindre kvalificerade arbetsuppgifter som t ex kuvertering av brevutskick
• att ibland arbeta i ett högt tempo
• att ett gott samspel och feedback/återkoppling mellan medarbetarna är fundmentalt
• att anamma och efterleva den företagskultur som råder
Du ska självfallet ha ett glatt och positivt humör och ett harmoniskt anlag.
Vi eftersträvar en trivsam och stimulerande arbetsmiljö och en god kollegialtet.
Vi arbetar i Hogia. Kunskaper i Officepaketet (excel etc) är meriterande.
Vi kräver att Dina kunskaper i engelska motsvarar nivå C1 enligt Europarådets nivåskala. Sökanden som går vidare i rekryteringsprocessen kommer att testas i engelska samt genomgå ett PJP (Predicting Job Performance) test.
VI TAR EJ EMOT ANSÖKNINGAR PÅ MAIL.
Publiceringsdatum2009-09-02Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
Provanställning 6 mån. 34 tim/v. Arbetstid: må - to 09.00 - 17.00, fr 09.00 - 16.00, lunch 12 - 13
ErsättningFast lön
Startlön 24 000 kr/mån. Tillgång till företagets gym. Massage varannan vecka. Sjuk- o pensionsförs vid fast anst. 5 veckors betald semester.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2009-09-08
Ange följande referens när du ansöker: Prima Allround
FöretagPRIMA OFFICE AB
AdressPRIMA OFFICE AB
Industrigatan 4 A
11246 STOCKHOLM
KontorsadressIndustrigatan 4 C, pl 6
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-545 87 650
E-postadress:
info@primaoffice.se Jobbnummer 499973
Observera att sista ansökningsdag har passerat.