Allroundkontorist Ordermottagning/Kundsupport
Prima Office AB / Administratörsjobb / Stockholm
2009-03-09
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Allroundkontorist Ordermottagning/Kundsupport" (publicerad 2009-09-02) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Prima Office AB i Stockholm PRIMA OFFICE utvecklar, låter tillverka och marknadsför egendesignade och funktionella förvaringsmöbler för kontorsinredning sedan 1987. En stor del av produktionen går på export. I dagsläget är vi tre anställda på kontoret som omges av en positiv atmosfär trivsamma lokaler på Kungsholmen med en fantastisk utsikt över Karlbergskanalen. På kontoret finns även en hund och du får varken vara allergisk eller hundrädd.
www.primaoffice.seVi söker en medarbetare med mycket god administrativ och strukturell förmåga som utmärks av stor noggrannhet men får inte därför vara långsam.
Dina arbetsuppgifter är huvudsakligen ordermottagning
(utskrift av orderbekräftelse, frakthandlingar, etc) fakturering, kundsupport, telefonpassning, utskick/kampanjer, lageravstämningar, viss statistikhantering, reklamationer, ombesörja vissa försändelser ( enklare packning och boka transport), hämta och lämna post, samt dagliga kund- och leverantörskontakter både in- och utrikes.
Du har gymnasieexamen och det är meriterande med erfarenhet från tidigare tjänster som kräver att du är självgående, initiativrik och snabbt kan sätta dig in nya uppgifter.
Du måste tycka det är roligt att prata i telefon med kunder och att vara mycket serviceminded..
Snabba och tydliga besked med ett trevligt bemötande är mycket viktigt i våra kundrelationer.
Ett glatt och gott humör och emellanåt kunna jobba under tidspress är egenskaper som vi värdesätter.
Du måste ha mycket goda kunskaper i engelska och du bör ligga på C1 enligt Europarådets nivåskala.
Det är meriterande om du har goda kunskaper i Hogia Order och Lager samt även i Officepaketet( Word,Excel, Powerpoint).
Det finns tillgång till ett eget företagsgym och varannan vecka kommer en massör.
Kontaktperson: Lars Ölander
För eventuella frågor ring endast mellan kl 16 - 17.
Tillträde snarast. Heltid.
Arbetstid: må-to 09.00-17.00, fr 09.00-16.00, lunch 12-13
Sista ansökningsdag är den 16 mars. De som går vidare i rekryteringsprocessen kommer att kontaktas senast den 23 mars. För övriga tas ingen kontakt.
Ansökan ska bestå av ett personligt brev samt CV/meritförteckning. Vi tar INTE emot ansökan via email.
Publiceringsdatum2009-03-09Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
Arbetstid: må - to 09.00-17.00, fr 09.00-16.00, lunch 12 - 13 Provanställning 6 månader
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2009-03-16
FöretagPRIMA OFFICE AB
AdressPRIMA OFFICE AB
Industrigatan 4 A
11246 STOCKHOLM
KontorsadressIndustrigatan 4 C, pl 6
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-545 87 650
E-postadress:
info@primaoffice.se Jobbnummer 413850
Observera att sista ansökningsdag har passerat.