Allroundkontorist Administration/Kundsupport
Prima Office AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
2016-02-22
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Allroundkontorist Administration/Kundsupport" (publicerad 2016-03-08) ⬅️
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Prima Office AB i Stockholm PRIMA OFFICE utvecklar, låter tillverka och marknadsföra egna funktionella förvaringsmöbler och källsorteringsmöbler för offentlig miljö. Kontoret är beläget
på Kungsholmen i Stockholm i ljusa och fräscha lokaler. Tillverkningen sker i Småland.
Vi söker en ny medarbetare för administration, ordermottagning och kundsupport.
Du ska vara en erkänt kvalificerad administratör men även med en stor känsla och förmåga för god kundservice.
Är du rätt person för oss ser vi till att du kommer att trivas och utvecklas i din arbetsroll.
Arbetsuppgifterna är skiftande allt från krävande till enklare som också måste utföras.
Vi kräver att du ABSOLUT besitter följande egenskaper:
• mycket stor noggrannhet och ansvarstagande
• mycket god samarbetsförmåga
• mycket god kommunikativ förmåga
Vi kräver också att du är
• engagerad i ditt utövande
• seriöst intresserad av vår verksamhet
• kompetent för arbetsuppgifterna
Ovannämnda krav är nödvändiga för anställningen !
Du ska självfallet ha ett glatt och positivt humör och ett harmoniskt och balanserat anlag. Vi eftersträvar en trivsam och stimulerande arbetsmiljö och en god kollegialitet. Det ska var var kul att gå till jobbet och vi visar alltid uppskattning för väl utfört arbete.
Vi arbetar i Hogia. Kunskaper i Officepaketet är meriterande.
Dina kunskaper i engelska ska motsvara minst nivå C1 på Europarådets nivåskala.
Erfarenhet av orderhantering är ett krav.
Kunskaper inom IT och WEB är meriterande.
I din ansökan SKA framgå.
A. Varför du söker just denna anställning hos Prima Office, dvs ingen generellt hållen ansökan.
B. Att du kan styrka din C1 nivå i engelska
C. Att du kan styrka din erfarenhet av orderhantering
Framgår ej dessa uppgifter kommer din ansökan inte att behandlas.
Arbetstid: 34 tim/vecka
Startlön: 25 000 kr/ mån
Tillträde: snarast, eventuellt halvtid (infasning) första månaden.
Har du inte fått besked/svar från oss på din ansökan senast 14 mars anser vi att den inte motsvarar vårt behov och du är inte längre är aktuell för denna tjänst.
Du är välkommen med din ansökan som motsvarar vårt behov och våra krav.
Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid
Provanställning 6 mån. Heltid 34tim/v. Arbetstid må-to 9-17,fr 9-16.Lunch 12-13
Publiceringsdatum2016-02-22ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Startlön 25000kr/mån. Friskvårdsbidrag. Sjuk o pensionsförsäkr vid fast anställning. 5 veckor semester.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-03-07
Ange följande referens när du ansöker: Prima adminstratör
Ansökan kan skickas till e-postadress:
info@primaoffice.seFöretagPRIMA OFFICE AB
AdressPRIMA OFFICE AB
Industrigatan 4 A
11246 STOCKHOLM
KontorsadressIndustrigatan 4 C, pl 6
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 08-545 87 650
E-postadress:
info@primaoffice.se Jobbnummer 2685524
Observera att sista ansökningsdag har passerat.