Allmänspecialister till nytänkande vårdcentral i centrala Eskilstuna!
Region Sörmland / Läkarjobb / Eskilstuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla läkarjobb i Eskilstuna,
Kungsör,
Västerås,
Strängnäs,
Hallstahammar eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Region Sörmland i Eskilstuna,
Västerås,
Strängnäs,
Flen,
Katrineholm eller i
hela Sverige Eskilstuna
Välkommen att skapa Sveriges friskaste län tillsammans med oss!
Publiceringsdatum2022-09-12Om företagetVi är en relativt nyöppnad (2019) och regiondriven vårdcentral mitt i centrala Eskilstuna. Vi finns i nyrenoverade lokaler, endast 5 minuters promenad från tågstationen.
Vi har idag 3900 listade patienter och 20 medarbetare. Vi jobbar i tvärprofessionella team och med nya arbetssätt för att ta vara på varje medarbetares kompetens på bästa sätt. Vår verksamhetsidé bygger på ett personcentrerat förhållningssätt.
Hos oss finns:
• läkare- och distriktssköterskemottagning.
• BVC, rehabiliteringsenhet.
• Apotekare på plats varje vecka.
• Rehabkoordinator på heltid som stöttar i sjukskrivningsprocesserna.
Vi söker nu två specialister i allmänmedicin, är du en av dem?
ArbetsuppgifterHos oss har du ett nära samarbete med alla professioner på vårdcentralen. Dina arbetsuppgifter består av mottagningsarbete med omväxlande uppgifter med möjlighet till uppdrag på BVC och SÄBO. Det ingår även handledning av läkarstudenter och AT-/ST-läkare. Du får en närvarande chef med fullt fokus på dig och dina kollegor.
Vi har möjlighet att erbjuda digitala besök till våra patienter, vilket innebär att det finns utrymme för arbete på distans vissa dagar i veckan.
Hos oss får du:
• ett tydligt definierat och rimligt uppdrag med fokus på kontinuitet
• ett avgränsat uppdrag med 1100 listade patienter/läkare
• tid för fortbildning
• goda möjligheter att påverka såväl din egen som vårdcentralens utveckling
• teambaserat arbete
• utrymme för arbete på distans vissa dagar i veckan.
Din kompetens
Du är legitimerad läkare med specialistexamen i allmänmedicin och vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet för uppdraget, vilket inkluderar bemötande och service. Du har ett flexibelt och serviceinriktat sätt, kan arbeta självständigt och prioritera mellan olika arbetsuppgifter. Du har alltid patienten i fokus med ett gott bemötande och ett professionellt förhållningssätt.
Goda kunskaper i svenska och engelska, datorvana samt körkort B är ett krav för tjänsten.
Blir du nyfiken? Kontakta oss gärna så får du veta mer.
Anställningsform
Tillsvidareanställning med tillträde enligt överenskommelse.
Information om tjänsten lämnas av
Verksamhetschef Pernilla Öjemar Engström, 016-585 89 09.
Fackliga företrädare söks via kontaktcenter, 0155-24 50 00.
Kom och jobba hos oss på Vårdcentralen Gallerian!
Välkommen med din ansökan, inklusive CV, senast 2022-10-30.
Intervjuer kan komma att ske löpande.
Se våra förmåner (
http://regionsormland.se/jobb-och-utbildning/vara-formaner/)Följ oss gärna på Facebook (
http://facebook.com/regionsormlandJobbahososs/) Vi har i vissa fall skyldighet att kontrollera om en person förekommer i misstanke- och eller belastningsregistret. Det kan ske på två sätt, endera begär regionen ut uppgiften själv eller också uppmanas du att begära ut utdrag för att kunna visa upp innan anställning. Vi begär i undantagsfall att du visar upp registerutdrag även vid tillsättning av andra tjänster än de som avses ovan. Blir du aktuell för anställning kommer du att informeras om vad som gäller för den tjänst du sökt.
Vi gör aktiva val vid exponering och rekryteringsstöd och undanber oss därför direktkontakt av bemannings- och rekryteringsföretag.
Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare, 100%, Tillträde enligt överenskommelse -
Ersättning•
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-10-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagREGION SÖRMLAND
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "RPV-22-138".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Region Sörmland (org.nr 232100-0032)
Arbetsplats Region Sörmland
Jobbnummer 6970841
Observera att sista ansökningsdag har passerat.