Aktör inom IT-branschen söker Receptionist på heltid

Ryska Posten Bemanning / Receptionistjobb / Stockholm
2017-06-15
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Aktör inom IT-branschen söker Receptionist på heltid" (publicerad 2017-07-03) ⬅️


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ryska Posten Bemanning i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Järfälla eller i hela Sverige

Ryska Posten Bemanning söker för kunds räkning en receptionist som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på heltid med start i juli. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.

OM TJÄNSTEN

Vår kund erbjuder expertiskunskap och smidiga lösningar som effektiviserar ekonomiska och administrativa processer i syfte att åstadkomma ett effektivare arbetssätt. Syftet är att ge bättre kvalitet och minskade kostnader för företag och organisationer. Anledningen varför de söker en ny receptionist är på grund av deras nuvarande receptionist kommer bli föräldraledig från och med nu i juli och ett år framåt. Tjänsten är på heltid med arbetstiderna 8-17, måndag till fredag. Företaget ligger mitt i centrala Stockholm och du kommer främst arbeta självständigt men även assistera dina kollegor med administrativa arbetsuppgifter.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer vara anställd av Ryska Posten Bemanning och arbeta som ambassadör hos vår kund.

Publiceringsdatum
2017-06-15

Arbetsuppgifter
Som receptionist ingår det bland annat:

• Ta emot och hälsa besökare välkomna
• Ge kundservice över telefon och mail
• Arbeta med fakturering

Tjänsten passar dig som vill få in en fot på erkänt företag och som vill få mer erfarenhet i rollen som receptionist. För dig som visar framfötterna kommer det finnas goda utvecklingsmöjligheter.

VI SÖKER DIG SOM

• Har receptionisterfarenhet
• Har goda kunskaper inom Officepaketet
• Kan uttrycka sig väl på svenska i både tal och skrift

Det är meriterande om du:

• Har arbetat med administration sedan tidigare, men detta är inget krav.

Som person är du proaktiv, social och serviceminded

ÖVRIG INFORMATION

• Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
• Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rprekrytering.se.

Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat

Ersättning
timlön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-06-29
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Ryska Posten Bemanning

Adress
Ryska Posten Bemanning
Sandhamnsgatan 63B
Box 272 44, 102 53 Stockholm
10253 Stockholm

Kontorsadress
Sandhamnsgatan 63B
Box 272 44, 102 53 Stockholm

Jobbnummer
3558266

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ryska Posten Bemanning

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ryska Posten Bemanning: