Aktivia Assistans söker handläggare - Aktivia Assistans AB - Administratörsjobb i Örebro
Aktivia Assistans söker handläggare
Aktivia Assistans AB / Administratörsjobb / Örebro
Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Visa alla administratörsjobb i Örebro, Kumla, Hallsberg, Nora
Visa alla jobb hos Aktivia Assistans AB i Örebro

Aktivia Assistans är ett företag inom personlig assistans och omvårdnad.
Sedan starten 2010 är vi nu ett väletablerat företag med huvudkontor i Örebro. Vi har flera års erfarenhet av att arbeta för barn, ungdomar och vuxna med funktionshinder.

Vi gör allt för att underlätta för personer med funktionsnedsättning och dess anhöriga att kunna leva det liv som de har rätt till genom att anordna personlig assistans, samt att tillhandahålla med råd, stöd och juridisk hjälp under hela handläggningsprocessen. Vi är mer än 230 medarbetare över hela landet som arbetar efter samma vision;
Personlig assistans på dina villkor.

Aktivia Assistans söker handläggare till kontoret i Örebro.

Publiceringsdatum
2016-10-21

Arbetsuppgifter
Du ska ta ansvar för ett flertal kunder, detta innebär kundkontakter via telefon och på plats hos kunden.

Kunder
* När handläggare har fått en ny kund är det dennes ansvar att det finns en löpande och fungerande kontakt med kunden.
* Utvärdera assistansen löpande
* Skapa rutiner tillsammans med kund/arbetsledare vid start av uppdrag

Personal
* Ansvar att tidrapporteringen sker korrekt.
* Anställning av ny personal

Schema
* Ansvarar för att schemat följer arbetstidslagen och gällande kollektivavtal.

Kvalifikationer
Har du erfarenhet av assistans eller annan koppling till personer med funktionsnedsättningar är det meriterande.

Vi söker dig som delar våra värderingar ansvar, glädje och engagemang. Eftersom du kommer att agera som handläggare för personer i en utsatt situation vill vi att du som person är varm och empatisk med en positiv grundsyn. Stor vikt kommer att fästas vid dina personliga egenskaper så som självständighet i kombination med gott omdöme, god samarbetsförmåga och noggrannhet.

Vi förväntar oss att våra medarbetare vid alla tillfällen ska ge utomordentlig service till våra kunder, personal och samarbetspartners. Det innebär även att ge god service till sina kollegor och medvetet arbeta för ett bra klimat.

Tjänsten är en tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning. Tillträde omgående eller enligt överenskommelse.

Välkommen med din ansökan!

Urval och intervjuer kommer ske löpande så därför ser vi gärna att du ansöker redan idag! Vi tar endast emot ansökningar via mail.

Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-11-20
Vi tar inte emot ansökan via telefon
Ange följande referens när du ansöker: AKTIVIA-HA2444
Ansökan kan skickas till e-postadress: ansokan@aktiviaassistans.se

Företag
Aktivia Assistans AB

Adress
Aktivia Assistans AB
Box 22144
70202 ÖREBRO

Kontorsadress
Stortorget 4
ÖREBRO

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 019-7602200

Jobbnummer
3118866

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Sökord


Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Aktivia Assistans AB: