Akademikliniken söker Supporttekniker till IT avdelningen
Malmö / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Malmö i Stockholm,
Kristianstad,
Helsingborg,
Malmö eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2017-11-16Dina arbetsuppgifterDu kommer att vara första kontakten för de interna användarna, hantera ärenden, genomföra felsökning samt eskalera de ärenden man själv inte har möjlighet att lösa. Arbetet kommer till största del att ske ute i verksamheten, face 2 face med användarna. Du kommer du att arbeta med allt som rör den dagliga verksamheten såsom telefoni, klientutrustning samt interna system.
Detta ställer krav på dig att du tycker om att hjälpa människor, har en pedagogisk ådra, en vilja att ständigt utveckla och förbättra samt ett genuint intresse av att öka förståelsen i verksamheten för IT.
Vi sitter på Storängsvägen i Stockholm men användarna är spridda över våra kliniker i norden.
Vi söker nu en serviceinriktad, kontaktskapande och social supporttekniker med intresse för teknik och en vilja att hjälpa andra och göra saker till det bättre.
Du är en kommunikativ och driven person som brinner för att ge god service och alltid ge det lilla extra. Du är van att ta eget ansvar och alltid slutföra dina åtaganden.
Dina arbetsuppgifterDu kommer att vara första kontakten för de interna användarna, hantera ärenden, genomföra felsökning samt eskalera de ärenden man själv inte har möjlighet att lösa. Arbetet kommer till största del att ske ute i verksamheten, face 2 face med användarna. Du kommer du att arbeta med allt som rör den dagliga verksamheten såsom telefoni, klientutrustning samt interna system.
Detta ställer krav på dig att du tycker om att hjälpa människor, har en pedagogisk ådra, en vilja att ständigt utveckla och förbättra samt ett genuint intresse av att öka förståelsen i verksamheten för IT.
Kvalifikationer• Ett brinnande intresse och god känsla för service och kundbemötande.
• Stort intresse för teknik, kanske har du provat på rollen som supporttekniker och vill fortsätta utvecklas inom den.
• Erfarenhet av både Mac och Windows klienter.
• Vana att dokumentera sitt arbete i ärendehanteringssystem.
• Rollen kräver att du är flytande i svenska språket och även känner dig bekväm att ge support och skriva på engelska. Förståelse för norska och danska är ett plus.
Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och söker dig som har en positiv inställning och är en hjälpsam person med ett stort engagemang och driv. Vi söker dig som kan arbeta självständigt och är flexibel och trygg i din yrkesroll. Du är en positiv person med intresse i och förmåga för att arbeta nytänkande och du tycker om att ta ansvar och engagera dig.
Akademikliniken är Nordens ledande privata aktör inom plastikkirurgi och medicinsk hudvård. En koncern i stark expansion på en marknad i snabb tillväxt med fokus på expertis, trygghet och service av högsta kvalitet. I mer än 25 år har vi arbetat efter visionen att få "Världens nöjdaste kunder. Med sig själva". Idag har vi ca 300 anställda i Sverige, Norge och Danmark som tillsammans utför mer än 50 000 estetiska operationer och behandlingar om året.
Läs mer om Akademikliniken och vårt erbjudande på
www.ak.seVaraktighet, arbetstid
Tidsbegränsad anställning 12 månader, med möjlighet till förlängning.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-11-30
Ange följande referens när du ansöker: Supporttekniker
KontaktLouise Cavalli
fornamn.efternamn@ak.seDanne Gellerbrink
fornamn.efternamn@ak.seFöretagMalmö
AdressMalmö
Storängsv. 10
11541 Stockholm
KontorsadressStorängsvägen 10
Jobbnummer 3807617
Observera att sista ansökningsdag har passerat.