Åk på turné med Benify i rollen som Client Coordinator

Benify Stockholm / Chefsjobb / Stockholm
2016-11-07
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Åk på turné med Benify i rollen som Client Coordinator" (publicerad 2017-04-27) ⬅️


Visa alla chefsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Benify Stockholm i Stockholm, Göteborg, Malmö eller i hela Sverige

Under 2017 lanserar vi på Benify ett nytt koncept - "Förmånsbussen". Våra kunder är vår ryggrad och vi vill ge dem service i världsklass. Därför lanserar vi nu en turné där syftet är att möta våra kunder och deras anställda över hela Sverige och samtidigt visa vilket mervärde Benify bidrar med till deras organisationer. Vill du vara den som ansvarar för turnén och ser till att "Förmånsbussen" blir den framgångssaga som vi vet att det kan bli?

På Benify arbetar vi hårt samtidigt som vi har väldigt roligt på jobbet. Det beror på att vi bara anställer personer som vi verkligen gillar. Tråkmånsar gör sig icke besvär!

Som Client Coordinator med ansvar för "Förmånsbussen" är du den som koordinerar stora delar av projektet. Du har kontakt med kunder, delaktiga leverantörer, kollegor och ser till att allt är på plats och i ordning inför varje turnéstopp. Du kommer jobba med att skicka ut information och inbjudningar till varje tillfälle för att sedan representera Benify och demonstrera vår tjänst direkt på plats hos våra kunder.

När du inte är på turné så jobbar du tillsammans med andra koordinatorer och stöttar våra kundansvariga för att tillsammans skapa nöjda kunder, tillväxt och lönsamhet. Som Client Coordinator är du ansvarig för att ta emot inkommande ärenden från kunder. Dessa ärenden kan röra allt från felsökning till konfigureringar av vår tjänst. Du är ansvarig för att se till att dessa ärenden blir lösta, oavsett om du tar tag i det på egen hand eller löser det med hjälp av andra funktioner inom Benify. Med hjälp av ditt stöd i de löpande förfrågningarna kan teamet lägga större fokus på att våra viktiga avtal säkras och att strategiska diskussioner hålls med kund om ny efterfrågad långsiktig funktionalitet etc.

VEM ÄR DU?

Vi ser att du som söker:

• Har arbetat i en koordinerande roll där administrativa arbetsuppgifter varit vanligt förekommande i det dagliga arbetet.
• Har erfarenhet av kundkontakt och kundservice, gärna från liknande event.
• Innehar B-körkort
• Är flytande i svenska och engelska, såväl muntligt som skriftligt. Ytterligare språkkunskaper är meriterande.

Som person är du lättlärd och nyfiken. Du har ett tekniskt intresse och tycker det är kul med IT-lösningar. Dessutom triggas du av tanken på att se mer av Sverige och samtidigt göra våra kunder, från Malmö i söder till Kiruna i norr, till bättre arbetsgivare!

På riktigt, så älskar vi våra kunder. Du kommer att jobba i ett team med kollegor som alla älskar mötet med människor och vi förväntar oss att du gör detsamma. Vi ser även att du är en ambitiös person som inte är rädd för att kavla upp ärmarna när det behövs.

Start: Omgående, med hänsyn till eventuell uppsägningstid

Omfattning: Heltid, tillsvidare

Plats: Östermalm, Stockholm

Kontaktperson: Josefine Söderqvist & Joel Heister

ANSÖKAN

Låter detta intressant? Vänligen klicka nedan på "Ansök" för att snabbt och enkelt skicka in din ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag.

Och kom ihåg, tråkmånsar gör sig icke besvär!

Om Benify:

Varaktighet, arbetstid
Heltid -

Publiceringsdatum
2016-11-07

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-01-06
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Benify Stockholm

Adress
Benify Stockholm
Banérgatan 16
11523 Stockholm

Kontorsadress
Banérgatan 16

Jobbnummer
3146428

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Benify Stockholm

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Benify Stockholm: