Åhléns söker Department Manager till Café Å Lait Mall of Scandin
Retail recruitment - rekrytering chefer & specialister / Chefsjobb / Stockholm
2015-03-06
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Åhléns söker Department Manager till Café Å Lait Mall of Scandin" (publicerad 2015-03-12) ⬅️
Visa alla chefsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Retail recruitment - rekrytering chefer & specialister i Stockholm,
Solna,
Danderyd,
Sollentuna,
Södertälje eller i
hela Sverige I augusti förra året öppnade vårt kritikerrosade nya kafékoncept, Café Å Lait, inspirerat av de franska bakverken och den svenska designen. Snart är det dags att slå upp portarna igen och denna gång i Mall of Scandinavia som är Nordens största köpcentrum med det bästa och mest innovativa inom mode, mat, teknik, sport och design.
Vi vill att du tillsammans med oss gör besöket på Café Å Lait till något utöver det vanliga. Alla kan servera en bulle, men vi på Café Å Lait vill mer än så...
Som Department Manager är du driftsansvarig och kommer du att leda ett härligt team med medarbetare. Tillsammans med dem skapas en ny kommersiell plats. Vinst för oss är en nöjd och återkommande gäst och därmed ett lönsamt kafé.
Vi erbjuder dig möjligheter att:
• optimera försäljning och drift av varuhuset
• ha kontroll av verksamheten inklusive lager och beställningar för att säkerställa sunda och relevanta marginaler
• säkerställa så riktlinjer och företagspolicys efterlevs
• bidra med kreativa idéer och lösningar gällande schemaläggning och effektivisering
• öka kundfrekvensen, öka snittnotan och skapa ett fantastiskt kundbemötande
• coacha medarbetare i alla led
Du erbjuder oss:
• minst tre år inom fastfood/restaurang/café och har erfarenhet av livet
• att du är en lagspelare som älskar mötet med människor
• ett affärssinne och ett starkt driv att självständigt nå uppsatta mål
• struktur, ordning och reda samt bra överblick
• Stor vana att leda och fördela arbete
• kreativitet, flexibilitet och att du är en prestigelös problemlösare, som på ett självsäkert sätt vågar fatta beslut
• din erfarenhet av att ha haft ansvar i ditt arbete i en chefsposition
• glädjen i att få utmaningar och att få vara med i händelsernas centrum
• att du vill inspirera dina medarbetare till att erbjuda ett utmärkt kundbemötande
Arbetstiderna varierar men kaféet följer varuhusens öppettider. Du rapporterar till varuhuschef och ingår i varuhusets ledningsgrupp
I samband med denna rekrytering samarbetar Åhléns med Retail recruitment. Har du frågor om tjänsten, ring rekryterare Olle Mikkelsen 0703 -37 44 05.
Hos oss handlar det om människor! Välkommen med din ansökan redan idag!
Publiceringsdatum2015-03-06Arbetstider och omfattningHeltid Tills vidare
ErsättningFast
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-03-31
Ange följande referens när du ansöker: Driftsansvarig Åhlens
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktOlle Mikkelsen, Retail Talent Manager 0703 - 37 44 05
olle.mikkelsen@retailrecruitment.seFöretagRetail recruitment - rekrytering chefer & specialister
AdressRetail recruitment - rekrytering chefer & specialister
Drottninggatan 21
41114 Göteborg
KontorsadressDrottninggatan 21
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2193635
Observera att sista ansökningsdag har passerat.