Agent till supportteam i Uppsala

Experis IT / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Experis IT i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Huddinge, Järfälla eller i hela Sverige

Experis IT erbjuder kompetensförsörjning av chefer och specialister inom IT via konsultverksamhet, rekrytering och projektlösningar. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om människans potential får vi såväl individer som verksamheter att växa och utvecklas. Experis IT finns på ett 30-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över.

Är du en driven och serviceinriktad person med teknikintresse? Vill du jobba i ett tillväxtföretag som satsar på den senaste tekniken och sin kundvård? För kunds räkning söker vi nu en ny medarbetare till kundens support team.

Vi söker dig som är serviceinriktad och gillar att ha kundkontakt. Du har lätt för att kommunicera med människor och tycker om att förklara, ge tips och råd. Det är ett stort plus om du har ett tekniskt intresse inom data- och telekom då du ofta är i kontakt med mycket tekniskt kompetenta människor.

Vad kan vi erbjuda dig?
Som konsult på Experis erbjuds du möjligheten att utveckla dina kunskaper i uppdrag hos några av Sveriges största företag inom flera olika branscher. Du får ett varierande arbetsliv i spännande uppdrag hos intressanta kunder. Vi har höga förväntningar på dig och i gengäld erbjuder vi dig goda utvecklings- och karriärmöjligheter inom ett expansivt och lönsamt konsultföretag. Vi har oftast längre uppdrag där du får möjlighet att visa framfötterna och växa in i din roll. Vi erbjuder dig även möjlighet till utbildning och certifieringar inom nätverk eller andra programvaror.

Publiceringsdatum
2012-03-21

Dina arbetsuppgifter
Vanliga ärenden i supportteamet kan handla om allt inom telefoni, data, webb och mail-lösningar.Tidigare erfarenhet av kundtjänst arbete är inget krav men ett stort plus. Du ska dock vara van att hantera telefon då detta är ditt naturliga arbetsredskap. Koncernspråket är svenska, men trots det ser vi gärna att du har goda kunskaper i engelska, såväl skriftligt som muntligt.

Du kommer att arbeta med:
• Mottagning samt registrering av kundärenden
• Service som våra kunder förväntar sig
• Teknisk felavhjälpning
• Hantera och korrigera fakturaärenden
• Ansvara för kommunikation och återkoppling till kunder

Du bör vara en god administratör och strukturerad person. Du gillar att arbeta i ett högt tempo och ger alltid 100 procent i alla arbetsuppgifter du åtar dig. Du är engagerad, självgående och har en säljande inställning.

Det är viktigt att du är lyhörd och har en förståelse, främst för kundens problem och kan kommunicera det. Du är positiv och glad person som gillar att sprida glädje omkring dig.

Ansökan och upplysningar
För att söka tjänsten registrerar du ditt CV på Experis hemsida: www.experis.se. Eventuella frågor besvaras av Alexander Tonelli på mail: alexander.tonelli@se.experis.com Vi kommer se över ansökningarna löpande så skicka din redan idag!

Arbetstider och omfattning
Enligt överenskommelse

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-04-30
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Alexander Tonelli, 08-50895437

Företag
Experis IT

Adress
Experis IT
BOX 1125
11181 Stockholm

Jobbnummer
1193038

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Experis IT

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Experis IT: